اخبار داغ

رئیس شورای شهر تهران خبرداد؛

زاکانی به بیمارستان منتقل شد

زاکانی به بیمارستان منتقل شد
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز علیرضا زاکانی شرایط جسمی خوبی نداشته و به بیمارستان منتقل شده است ان‌شاءالله در هفته آینده در خدمت ایشان در صحن شورا خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: قرار بود علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز د رصحن شورا حضور یابد و شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا و شهروندان معرفی شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ولی امروز علیرضا زاکانی شرایط جسمی خوبی نداشته و به درمانگاه منتقل شده است ان‌شاءالله در هفته آینده در خدمت ایشان خواهیم بود. 
,
 
,
چمران در ادامه با اشاره به 24 مهر روز ملی پارالمپیک گفت: خوشحالیم که جانبازان و معلولین کشور موفقیت‌هایی در مسابقات پارالمکپیک کسب کردند که در طی برنامه‌ای شهرداری از این افراد تقدیر به عمل آوردد. 
,
 
,
وی افزود: فردا نیز روز تربیت بدنی و ورزش است و این روز را به همه و رزشکاران تبریک می‌گویم. شهرداری متوی ورزش همگانی بوده و ان‌شاءالله باز هم در شهرداری‌ها مناطق برنامه‌ریزی‌اهی خوبی برای تشویق و ترغیب مردم به ورزش همگانی البته با لحاظ شرایط کرونا انجام می‌گیرد. 
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران به سالگرد حادثه 24 مهر و به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط مزدوران رژیم شاه اشاره کرد و گفت:‌در این حادثه در سال 57 علاوه بر ضرب و شتم نمازگزاران، 2 نفر از این افراد به شهادت رسیدند که جا دارد امروز یاد این شهدا را گرامی بداریم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه