اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر:

۶ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد/ محموله وارد شده از برند سینوفارم است

۶ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد/ محموله وارد شده از برند سینوفارم است
بیست‌وهفتمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی۶ میلیون دوز واکسن، امروز یکشنبه؛ بیست و پنجم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نظم به‌وجود آمده برای تداوم واردات واکسن حاصل همکاری چندجانبه دستگاه‌های مسئول در این حوزه در کنار نظارت و تدبیر مثمرثمر معاون اول رئیس جمهور است که موجب شد در یک هفته‌ی گذشته جمعیت هلال‌احمر 4 محموله به میزان 24 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، 76 میلیون و 390هزار دُز واکسن کرونا از نوع سینوفارم به کشور وارد کرده است.
,
 
,
همتی با بیان اینکه تاکنون 75 درصد مردم کشور در برابر ویروس واکسینه شده‌اند گفت: طبق گفته‌ی وزیر بهداشت، خوشبختانه یک اجماع خوبی بین مسئولین عالی کشور برای تهیه واکسن و گسترش واکسیناسیون به وجود آمده است که با ادامه‌ی این روند می‌توانیم به زودی صد در صد جامعه را واکسینه کنیم.
,
 
,
رئیس جمعیت هلال احمر در پایان به مردم توصیه کرد هرچه زودتر واکسیناسیون را انجام دهند چراکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک ششم در راه است و الان با توجه به فراهم شدن امکان واکسیناسیون سیار، خودرویی و شبانه روزی بهترین فرصت است تا در سراسر کشور همه هموطنان واکسینه شده و پیک ششم کرونا را با کمترین میزان ابتلا بگذرانیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه