اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا به دنبال تقویت داعش و ایجاد نا امنی در افغانستان است/ فتنه انگیزی برای نابودی مسلمانان

آمریکا به دنبال تقویت داعش و ایجاد نا امنی در افغانستان است/ فتنه انگیزی برای نابودی مسلمانان
محمدعلی ساداتی گفت: هر جا نا امنی وجود دارد، رد پای آمریکا نیز مشخص است و در افغانستان نیز آمریکا به دنبال تقویت داعش است تا امنیت این کشور را از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هر جا نا امنی وجود دارد، رد پای آمریکا نیز مشخص است و در افغانستان نیز آمریکا به دنبال تقویت داعش است تا امنیت این کشور را از بین ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدعلی ساداتی ادامه داد: با وجود وقوع این اقدام تروریستی در افغانستان، مجامع بین‌المللی در برابر این کشتارها ساکت هستند و صدایی از آنها شنیده نمی شود.
,
 
,
وی افزود: ادعای حقوق بشر آمریکا گوش دنیا را کر کرده است، اما اکنون در مقابل کشتار بی رحمانه حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد شیعیان که در پی آن جمع زیادی از مسلمانان در نماز جمعه به شهادت رسیده و زخمی شدند، سکوت کرده است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: هژمونی آمریکا امروز در حال فروپاشی است، ولی با هر دسیسه ای می خواهد موقعیت خود را در دنیا به اثبات برساند اما حق همیشه پیروز است.
,
 
,
ساداتی در خاتمه خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان بدانند دشمن ما بیدار بوده و همیشه در حال فتنه‌انگیزی و فتنه‌گری برای نابود کردن مسلمانان، از بین بردن اعتقادات مردم و ایجاد اختلاف و به جان هم انداختن شیعه و سنی است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه