اخبار داغ

نماینده تبریز تاکید کرد؛

احیای دریاچه ارومیه با برنامه ریزی عملی و گام‌‌‌های عملی/ اقتصاد ساکنان پیرامون دریاچه نباید آسیب بیبنید

احیای دریاچه ارومیه با برنامه ریزی عملی و گام‌‌‌های عملی/ اقتصاد ساکنان پیرامون دریاچه نباید آسیب بیبنید
متفکر آزاد گفت: دولت سیزدهم باید با یک برنامه ریزی علمی و استراتژیک گام های عملی برای احیا دریاچه ارومیه بردارد و برنامه ریزی احیا باید به گونه ای باشد که اقتصاد کشاورزی ساکنان اطراف دریاچه تامین و دچار خلل نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله متفکر آزاد در گفتگو با خبرنگار آناج با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه یکی از مطالبات اصلی و بر زمین مانده مردم منطقه از دولت سیزدهم است، اظهار داشت: دولت سیزدهم باید با یک برنامه ریزی علمی‌و استراتژیک گام‌‌‌های عملی برای احیا دریاچه ارومیه بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: البته باید توجه داشت برنامه ریزی احیا باید به گونه ای باشد که اقتصاد کشاورزی ساکنان اطراف دریاچه تامین و دچار خلل نشود.

,

عضو هیات رئییس مجلس در پایان گفت: وعده‌‌‌های مسئولین محترم دولت برای احیا باید واقع بینیانه و عملی باشد و باید با مردم صادقانه هر آنچه هست را در میان بگذارند.

,

احیای دریاچه ارومیه یکی از اولین وعده‌‌‌های دولت گذشته بود که روحانی در روزهای آخر ریاستش بر دولت دوازدهم مدعی بود دولتش به این وعده عمل کرده است، حال آنکه ساکنان منطقه هر روز با خبر کاهش آب دریاچه مواجه می‌شوند.

,

گفتنی است تراز امروز دریاچه نسبت به مدت سال قبل کاهش ۶۳ را نسبت مدت مشابه سال قبل را نشان میدهد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه