اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج:

سینما هجرت به دلیل عدم امکانات بلا استفاده مانده است/ بلوار ماهان محور فرهنگی - گردشگری می شود

سینما هجرت به دلیل عدم امکانات بلا استفاده مانده است/ بلوار ماهان محور فرهنگی - گردشگری می شود
عمار ایزدیار گفت: سینما هجرت یکی از اماکن فرهنگی است که تمام جوانان دهه های ۵۰ تا ۸۰ از آن خاطره دارند اما سال هاست که به دلیل موقعیت مکانی و عدم امکانات لازم بلا استفاده مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمار ایزدیار رییس کمیسیون شهرهوشمند شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سینما هجرت یکی از اماکن فرهنگی است که تمام جوانان دهه های ۵۰ تا ۸۰ از آن خاطره دارند اما سال هاست که به دلیل موقعیت مکانی و عدم امکانات لازم بلا استفاده مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: کارشناسان اقتصاد فرهنگ هم طی بررسی هایی که داشتند اعلام کردند این سینما به رونق قبلی خود بر نمی گردد.
,
 
,
عضو شورای شهر افزود: بر اساس پیشنهادی که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مالک به شهرداری ارائه داده، قرار شده است تا ما به ازای سینما هجرت یک توافق و تهاتری شود و جایگزین سینما هجرت در یکی از مکان های شهر احتمالا بلوار ماهان زمینی اختصاص پیدا کند و در آنجا سینمایی با همین نام ساخته شود تا بتوانیم در بلوار ماهان محور فرهنگی - گردشگری خود را کامل کنیم.
,
 
,
ایزدیار گفت: باید باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد، خانه هنرمندان، پارک بانوان، پارک ایران کوچک و در کنار آن مجموعه یا مجتمع سینمایی هنری تحت مدیریت حوزه هنری استان احداث شود تا مردم بتوانند در هسته مرکزی کرج از آن مجموعه استفاده وافری را ببرند.
,
 
,
وی ادامه داد: در موقعیت مکانی سینما هجرت فعلی بحث تعریض خیابان را داریم. اولویت و گله اصلی مردم در ورودی کرج بحث ترافیک است که اگر بتوانیم آن محور را باز کنیم، جبهه شمالی خیابان هم حل می شود.
,
 
,
عضو شورای شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر میراث فرهنگی همکاری کند در جبهه شمالی میدان کرج محور تاریخی - گردشگری بین قلعه سمسام و پل دختر ایجاد کنیم و در ضلع جنوبی تعریض خیابان صورت گیرد تا سهولت رفت و آمد مردم حاصل شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه