اخبار داغ

مدیر امور برق بروجرد:

۱۵۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در بروجرد جمع‌آوری شد

۱۵۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در بروجرد جمع‌آوری شد
خسروی با بیان اینکه ۱۵۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در بروجرد جمع آوری شد، گفت: امور برق بروجرد ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مشترکان طلب دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی خسروی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز در بروجرد شناسایی شده که از این تعداد، هزار انشعاب در دستور کار برای مجاز شدن قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: متاسفانه برخی از مشترکان اقدام به دستکاری شماره کنتور می کنند که این کار علاوه بر جریمه، در صورت تکرار به مراجع قضایی معرفی می شوند، امسال ۸۵۰ مشترک در این راستا شناسایی شدند.

,

مدیر امور برق بروجرد با اشاره به طلب امور برق از مشترکان تصریح کرد: امور برق بروجرد ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مشترکان طلب دارد که بیشترین طلب از بخش صنعت به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

,

خسروی عنوان کرد: همچنین این سازمان از بخش خانگی ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ادارات و سازمانها هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بخش کشاورزی شش میلیارد، تجاری شش میلیارد و ۵۰۰ تومان طلب دارد.

,

وی گفت: پرداخت قبوض برق سبب می شود تا این سازمان هم بتواند خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهد که از مشترکانی که بدهی دارند تقاضا می شود نسبت به پراخت بدهی اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه