اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

در مدت ۱۰ سال حضورم در زنجان، در هیچ عزل و نصبی دخالت نداشته‌ام

در مدت ۱۰ سال حضورم در زنجان، در هیچ عزل و نصبی دخالت نداشته‌ام
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در مدت ۱۰ سالی که در استان زنجان هستم در هیچ عزل و نصبی دخالت نداشته‌ام چرا که بنده در خدمت نظام هستم و وابسته به هیچ قوه‌ای نیستم و هر کسی که از مجاری قانونی وارد استان می‌شود، وظیفه‌ام کمک و حمایت از ایشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: کلمه ربیع به عنوان بهار و فصل رویش، شکفتن و طراوت است و دوران نشاط عمر انسان را هم به عنوان بهار عمر می‌گویند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تمام ماه‌ها، زمین، آسمان و روز و شب، آیت و مخلوق خداوند هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس حکمت و مصلحت، نگاه ویژه‌ای به برخی ایام شده است که برای مثال؛ بین‌الطلوعین در 24 ساعت، نگاه ویژه‌ای دارد و بهترین فرصت برای استغفار است و قران کریم نیز مومنین واقعی را چنین توصیف می‌کند که سحرگاه، بهترین فرصت برای استغفار و استجابت دعا است.

,

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه ماه ربیع‌الاول نیز بهترین فرصت است که باید استفاده شود، افزود: متاسفانه دشمن از هر نقطه‌ای که بتواند ورود کند به هر بهانه‌ای سوءاستفاده می‌کند که از جمله آن‌ها تاریخ ولادت پیامبر(ص) است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از مورخین اهل سنت و تعداد اندکی از مورخین شیعه معتقدند که ولادت پیامبر(ص) 12 ربیع‌الاول است، گفت: بسیاری از مورخین شیعه و تعداد اندکی از مورخین اهل سنت نیز معتقدند که تاریخ ولادت پیامبر(ص) 17 ربیع‌الاول است.

,

وی افزود: چند روز اختلاف در تاریخ ولادت، مشکل بزرگی نیست اما متاسفانه همین را بهانه اختلاف قرار داده‌اند در حالی که طبیعی است که آن موقع نوشته‌ای نبوده و معمولاً زمان را با حوادث می‌سنجیدند و حتی تاریخ ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه(س) را نیز 25 سال بعد از عام‌الفیل بیان می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمن از این اختلاف نظر، سوءاستفاده می‌کند، تصریح کرد: اینجاست که بصیرت، علم، آگاهی و معرفت جواب می‌دهد و امام خمینی(ره) با بصیرت و هوشیاری خود فرمودند ما برای پیامبر(ص) هفته ولادت می‌گیریم و با این کار خود، دشمنان را خلع سلاح کردند.

,

آیت‌اله خاتمی خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن، شناخت موقعیت و اقدام به‌موقع و مناسب؛ لذا ربیع‌الاول، فرصت طلایی و خوبی برای تقرب به خداوند تبارک و تعالی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق و همچنین آغاز ولایت و امامت ولی‌الله‌الاعظم(عج) و ضمن تبریک انتصاب دکتر محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان گفت: در مدت 10 سالی که در استان زنجان هستم در هیچ عزل و نصبی دخالت نداشته‌ام چرا که بنده در خدمت نظام هستم و وابسته به هیچ قوه‌ای نیستم و هر کسی که از مجاری قانونی وارد استان می‌شود، وظیفه‌ام کمک و حمایت از ایشان است.

,

وی اظهار داشت: در ارتباط با شخص دکتر افشارچی بدون تعارف باید عرض کنم عزیز بنده هستند چون استادزاده بنده هستند.

,

آیت‌اله خاتمی خاطرنشان کرد: 2 اولویت در خصوص انتخاب مسئولان می‌گویم که اول؛ زنجانیِ ساکن زنجان و دوم؛ زنجانیِ غیرمقیم است اما مصداق نمی‌گویم چرا که تصمیم با مسئولان رده بالا است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آقای افشارچی اطلاعات خوبی از آنچه که باید در زنجان انجام شود، دارند، گفت: قطعاً هر مقداری که برای مردم خدمت شود، مایه روسفیدی مجموعه و خوشحالی مردم می‌شود چرا که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب فرمودند شانیت ما خدمت به مردم است.

,

وی ضمن قدردانی از زحمات 3 ساله استاندار سابق زنجان اظهار داشت: ایشان نسبت به ظرفیت، استعدادها و بسترها کارنامه روشن و خوبی داشتند و مخصوصاً در ارتباط با تحقق شعار سال 99 و 1400 قدم‌های خوبی در استان برداشته شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه