اخبار داغ

مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان:

روزانه ۳۲ هزار دوز واکسن کرونا در لرستان تزریق می‌شود

روزانه ۳۲ هزار دوز واکسن کرونا در لرستان تزریق می‌شود
مخیری با اشاره به ارسال محموله جدید واکسن کرونا، گفت: روزانه ۳۲ هزار دوز واکسن کرونا در استان لرستان تزریق می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مخیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: روند واکسیناسیون گروه هدف با سرعت در حال انجام است به طوری که روازنه ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر واکسن کرونا را دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۱ دوز وارد استان شده که از این تعداد یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۸۸۴ دور تزریق شده و تاکنون ۹۰ درصد واکسن های تحویلی، تزریق شده است.

,

مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: میزان پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال در استان ۷۳ درصد و پوشش کل واکسن های تزریق شده به جمعیت هدف ۳۳٫۵ درصد است.

,

مخیری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۲ هزار و ۹۵۳ نفر در استان واکسن دوز اول و ۴۸۸ هزار و ۹۳۵ نفر دو دوز واکسن کامل را دریافت کرده اند که با اضافه شدن واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال، هم اکنون جمعیت استان که واجد شرایط دریافت واکسن بوده یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۲۹۳ نفر هستند.

,

وی با اشاره به ارسال محموله جدید واکسن کرونا گفت: محموله جدید واکسن کرونا شب گذشته وارد استان شده که شامل ۲۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم و چهار هزار و ۵۰۰ دوز واکسن برکت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه