اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد اماکن ورزشی در کوهدشت

ضرورت ایجاد اماکن ورزشی در کوهدشت
رشیدیان با اشاره به‌ضرورت وجود سالن ورزشی مجهز در کوهدشت، گفت: امیدواریم با تزریق اعتبار مناسب، روند احداث سالن چندمنظوره کوهدشت سرعت بیشتری بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهد برگزاری مسابقات کشتی نونهالان کشور در کوهدشت بودیم، ضرورت وجود یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان بسیار مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امیدواریم با تزریق اعتبار مناسب روند احداث سالن چندمنظوره و دوهزارنفره کوهدشت که تابه‌حال ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به اینکه کوهدشت سرشار از استعدادهای ورزشی است، عنوان کرد: امیدواریم نماینده مردم در مجلس، به جهت سرعت بخشیدن به روند تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره شهرستان به ما کمک کند که ردیف اعتباری آن از استانی به ملی تغییر یابد.

,

وی تصریح کرد: سکوی تماشاگران زمین چمن ورزشگاه عالیپور دارای پیمانکار مطلوبی است و روند کار نیز به‌خوبی طی می‌شود به‌طوری‌که نمای بیرونی و بحث نصب صندلی‌ها تا پایان سال انجام و سال آینده نیز در صورت تزریق اعتبار مناسب فضای داخلی و تأسیسات آن مجهز خواهد شد.

,

 رشیدیان گفت: با توجه به اینکه بار فوتبال شهرستان، الآن بر روی چمن مصنوعی است در تلاش هستیم که زمین چمن قدیمی که مربوط به حدود ۲۶ سال پیش بوده اگر تخصیص مناسبی تزریق شود، درزمینهٔ کاشت چمن جدید که استاندارد باشد، اقدام کنیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت و همچنین مسابقاتی نیز به همین مناسبت در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهیم کرد، امیدواریم با همکاری سازنده آینده بهتری برای ورزش این شهرستان ترسیم کنیم که در حد انتظارات مردم باشد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه