اخبار داغ

با حضور سردار سلیمانی رقم خورد؛

رزمایشی از جنس خدمت به محرومین و مواسات در گلستان/ اقتدار بسیج در دستگیری از نیازمندان

رزمایشی از جنس خدمت به محرومین و مواسات در گلستان/ اقتدار بسیج در دستگیری از نیازمندان
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بسیجیان رزمایشی از جنس خدمت به محرومین و مواسات در نگارستان ایران به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ نسیم خدمت از محرومترین نقطه گلستان با همت و اراده بسیج می‌وزد و طراوت امید را بر قلب‌های مردم رنج دیده از کرونا به ارمغان می‌آورد.

یکی با یک روز کار صلواتی برای ساخت یک خانه محروم و یکی با غربالگری بیماران کرونا و یا به کارگیری هنر خیاطی برای دوختن گان و ماسک مواسات را به ارمغان آورده است.

گرچه گلستانی‌ها با واژه محرومیت به دلیل فقدان توجه مسئولان به ظرفیت‌های این استان سال‌ها است که آشنا هستند و به تبع آن جوانان با فقدان کار پایدار رو به رو شدند اما در دستگیری از هم دیگر در روزهای سخت کرونایی گوی سبقت را از هم ربودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
,
,
,
,

, ,

این حماسه مردم گلستان از نخستین روزهایی که مقام معظم رهبری موضوع مواسات و همدلی را منادی شد در کالبد مردم خطه سرسبز شمال که به نگارستان ایران شناخته می شود آغاز شد و باعث شد که در هجدهمین مرحله آن فرمانده نیروهای بسیجی و مخلص به این استان سفر کند.

در حاشیه این سفر گوشه‌هایی از اقتدار بسیج در دستگیری از نیازمندان و محرومیت‌زدایی به نمایش درآمد و سردار سلیمانی از این رشادت و تلاش ها بسیج و همکاری دیگر نهادها و موسسات خیریه در این امر قدردانی کرد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در حالی امروز با حضور سردار سلیمانی در گلستان به مناسبت سالروز امامت و زعامت حضرت مهدی (عج) آغاز شد که پیش از این بالغ بر ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع شده است.

در این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در قالب رزمایش کمک های مومنانه مردم شریف ایران ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک کردند.

همچنین در گوشه ای دیگر از سفر امروز رئیس سازمان بسیج مستضعفین ۳۰ واحد مسکونی که به همت و اراده بسیجیان ساخته شده بود به بهره برداری رسد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از سال گذشته توافق نامه ای امضاء شد تا ۵۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بسیازیم و سهم هر استانی مشخص شده و کار را در کل کشور آغاز کردیم.

سردار سلیمانی گفت: اخیرا نیز با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه ای منعقد شده که در بحث ساخت یک میلیون واحد مسکونی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را بسیج متقبل شده است که در طول چهار سال ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در استان ها ساخته می شود.

بازدید از مرکز تجمیعی واکسن کرونا از دیگر برنامه های امروز سردار سلیمانی در استان گلستان بود و در این بازدید به بخشی از مشکلات و دغدغه های کادر درمان توجه شد.

همچنین  رئیس سازمان بسیح مستضعفین از خدمات صورت گرفته در ایام کرونا از کادر درمان قدردانی کرد.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

در حاشیه این سفر سردار سلیمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسیجیان در کنار دستگاه های مروبطه به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در امر واکسیناسیون انجام وظیفه می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همچنین بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی به موضوع پیشگیری کرونا توجه دارند، ۱۸ میلیون بسته معیشتی در کنار بسته های لوازم التحریر، آزادی زندانیان غیرعمد و خدمات بهداشتی و درمانی در اپیدمی کرونا انجام شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه