اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان:

شناسایی ۵۵۵ هزار بیمار کرونایی در استان/ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است

شناسایی ۵۵۵ هزار بیمار کرونایی در استان/ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است
سرهنگ امیری گفت: تاکنون ۵۵۵ هزار بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی شناسایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از یک سال پیش تاکنون در سراسر کشور با هدف شناسایی بیماران کرونایی، کمک به نیازمندان، ارائه مشاوره و مراقبت در منزل فعال بوده و هم اکنون گام پنجم این طرح در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تاکنون ۵۵۵ هزار نفر از مردم استان در طرح مزین به نام سردار دلها، شناسایی و بیماریابی شده که این خدمات در بخش شهری و روستایی انجام شده است.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان عنوان کرد: ۱۴۳ تیم در بخش مراقبت در منزل فعالیت دارند که در این مدت به ۸۰ هزار نفر خدمات مورد نیاز را ارائه شده است.

,

 وی تصریح کرد: یکی از بخش های طرح شهید سلیمانی، کمک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا بود که ۷۴ هزار و ۵۵۳ خانوار لرستانی طی این مدت از بسته های معیشتی بهره مند شده اند.

,

سرهنگ امیری با اشاره به مشاوره های تلفنی، خاطرنشان کرد: در این مراکز که خدمات به صورت تلفنی ارائه شده بیش از ۸۵ درصد تماس ها برای دریافت مشاوره های تلفنی مربوط به کرونا بوده و مابقی هم برای دریافت خدمات تماس گرفته اند.

,

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ هزار نفر در مراکز تجمیعی استان واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: در استان ۱۶ مرکز تجمیعی وجود دارد که همگی فعال بوده و روزانه به واکسیناسیون افراد می پردازند.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: در کنار واکسیناسیون کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی نباید فراموش شود تا زنجیره انتقال این بیماری قطع گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه