اخبار داغ

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون‌های بسکتبال، کبدی، کوهنوردی و بوکس برگزار شد/ علی‌نژاد: با تصویب اساسنامه جدید نظام دموکراتیک را بیشتر پیاده کنیم

مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون‌های بسکتبال، کبدی، کوهنوردی و بوکس برگزار شد/ علی‌نژاد: با تصویب اساسنامه جدید نظام دموکراتیک را بیشتر پیاده کنیم
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون بسکتبال، بوکس، کوهنوردی و کبدی در جهت تصویب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ذیل اساسنامه جدید برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون بسکتبال، کبدی، بوکس و کوهنوردی در جهت تصویب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ذیل اساسنامه جدید فدراسیون با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در برگزاری مجامع سالیانه، انتخاباتی و فوق‌العاده و اتخاذ تصمیمات قانونی به منظور کمک به عملکرد فدراسیون‌ها در اساسنامه قرار داده شده است.

,

علی‌نژاد در این مجامع فوق‌العاده اظهار داشت: اساسنامه و آیین نامه جدید فدراسیون‌ها یک قدم بزرگی است که بتوانیم به سمت یک حکمرانی خوب پیش برویم. در این اساسنامه سعی شد با قوانین بین المللی همخوانی بیشتری داشته باشیم و نظام دموکراتیک را بیشتر پیاده کنیم.

,

وی افزود: در این اساسنامه هیات‌های ورزشی به عنوان موسسه های غیردولتی شناخته می شوند و دیگر محدودیت های سابق شامل آنها نمی‌شود. دیگر منعی برای ورود بازنشسته‌ها به انتخابات وجود ندارد.

,

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم که زودتر بتوانیم انتخابات این چهار فدراسیون را برگزار کنیم. با توجه به اینکه سال منتهی به بازی‌های آسیایی است باید هرچه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود تا مشکلی در بحث آماده سازی تیم نباشد.

,

در پایان، اعضای چهار مجمع برگزار شده اساسنامه جدید را با حداکثر آرا تایید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه