اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب:

اخذ سند مالکیت ۳۰۰ موقوفه در میاندوآب/ ۸۹۰ موقوفه انتفاعی و منفعتی در میاندوآب وجود دارد

اخذ سند مالکیت ۳۰۰ موقوفه در میاندوآب/ ۸۹۰ موقوفه انتفاعی و منفعتی در میاندوآب وجود دارد
منفردی گفت: برای ۳۰۰ موقوفه در میاندوآب سند مالکیت اخذ شده است که در این راستا میاندوآب طی امسال نیز در این زمینه رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حسین منفردی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب با احتساب ۴۹۰ مسجد که جزء موقوفات انتفاعی هستند، در مجموع ۸۹۰ موقوفه اعم از انتفاعی و منفعتی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با اشاره به اینکه در شهرستان میاندوآب در سامانه جامع موقوفات و بقاع و متبرکه ۴۴۵ مسجد و ۱۱ امامزاده و زیارتگاه ثبت شده است، افزود: نظرگاه حضرت عباس(ع) در خیابان مدرس و امامزاده تاج الدین علی (ع) در چهاربرج به عنوان دو زیارتگاه و نظرگاه شاخص در این مورد به شمار می روند.

,

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مساجد شهرستان نیاز به بازسازی دارند، گفت: هم اکنون ۱۰ مسجد در میاندوآب با ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت در حال بازسازی و احداث هستند و تا پایان سال هشت مورد از آنها به اتمام می رسد.

,

منفردی با اشاره به اینکه ۱۷۰ نفر هئیت امنا در مساجد میاندوآب سازماندهی شده اند، افزود: ۴۴۰ نفر نیز به عنوان خادم در مساجد میاندوآب فعالیت دارند و مورد حمایت قرار می گیرند.

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب تولیت قبرستان های موقوفه با اوقاف است، تصریح کرد: در داخل شهر، قبرستان هایی وجود داشت ولی هم اکنون این پلاک ها در دست اشخاص است.

,

منفردی به موفقیت قاریان میاندوآبی در مسابقات استانی اشاره کرد و افزود: ۱۳ نفر از میاندوآب در مسابقات استانی قرآن کریم شرکت کننده داشتیم که ۲ نفر از آنها نیز به مسابقات کشوری راه یافته اند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب هم چنین با اشاره به ثبت یک مورد وقف جدید در این شهرستان طی امسال، گفت: این وقف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و با نیت دانش آموزان بی بضاعت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه