اخبار داغ

در پویش نذر سلامت انجام شد؛

خرید تجهیزات پزشکی ۵ میلیارد تومانی برای مرکز درمانی آشوری مرکز میاندورود

خرید تجهیزات پزشکی ۵ میلیارد تومانی برای مرکز درمانی آشوری مرکز میاندورود
مردم نیک اندیش سورک شهرستان میاندورود با یک همت عاشورایی مبالغی که برای این کار سالانه هزینه می‌کردند را جمع آوری و اقدام به خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز درمانی حاج مصطفی آشوری سورک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیین رونمایی خرید تجهیزات پزشکی کلینیک حاج مصطفی آشوری شهر سورک که توسط ستاد مشارکت‌های مردمی شهر سورک باعنوان پویش همدلی عاشورایی (نذر سلامت) تحت نظارت شورای اسلامی شهر سورک، عصر امروز با حضور فرماندار، حاج مصطفی آشوری، بخشدار بخش مرکزی، مسئول وقف و نذر آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی استان مازندران، ریاست شبکه بهداشت، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، امام جمعه موقت شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر سورک و اعضای ستاد مشارکت‌های مردمی و با حضور خیران و جوانان شهر در مرکز بهداشتی و درمانی حاج مصطفی آشوری سورک برگزار شد.

رقیه انوری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود در این مراسم با بیان اینکه تجهیزات خریداری شده در شهرستان وجود نداشت و بخاطر نیازی که بیماران داشتند توسط خیرین و با مشارکت ستاد مشارکت مردمی در شهر سورک خریداری شد، اظهار کرد: تجهیزات شامل نوار مغر و نوار عصبی اندام است و دستگاه سنجش زردی نوزادان توسط خیرین با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال تهیه و در اختیار بیماران در کلینیک تخصصی حاج مصطفی آشوری قرار داده شد.

انوری بیان کرد: این تجهیزات تا بحال در سطح شهرستان وجود نداشت و بیماران که توسط متخصصین ویزیت میشدند نیاز بود به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند تا خدمات تکمیلی و تشخیصی خودشان را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسلما جدا از وقت، هزینه قابل توجه‌ای نیز پرداخت می‌کردند و خطرات جاده‌ای نیز داشت که توسط دستان پرتوان خیرین سلامت این دستگاه خریداری شد و از دغدغه بیماران حداقل در این حوضه کاسته شد.

انوری ضمن تقدیر و تشکر از خیر شهرستان و حاج مصطفی آشوری و سایر خیرینی که در حوضه سلامت گام برداشتند، افزود: توقع داریم سایر بزرگانی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار هستند در این امر بسیار مهم مشارکت کنند و این فعالیت‌های خدا پسندانه گسترش پیدا کند تا سایر نیازهایی که مربوط به ساختار فیزیکی ساخت و سازها و همچنین تکمیل مشارکت‌ها است مشارکت داشته باشند.

سیدحسین محمودی شهردار سورک نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد رونمایی از تجهیزات پزشکی در درمانگاه آشوری شهر سورک به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال بودیم که توسط مردم نیک اندیش و خیرین شهر سورک اتفاق افتاد.

محمودی تصریح کرد: در سنوات گذشته مردم شهر سورک در مراسم تاسوعا و عاشورا در ایام محرم اطعام دهی داشتند و با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال تصمیم بر این شد که این هزینه‌ها بصورت خرید برای تجهیزات پزشکی اتفاق بیفتد که این امر امروز اجرایی شد و این امر بسیار خداپسندانه عملی شد و امیدواریم که تداوم داشته باشد و خدمت رسانی به مردم شهر و شهرستان ادامه پیدا کند.

شهربانو خداپناه رئیس شورای شهر سورک نیز گفت: برنامه امروز به جهت نکوداشت و تقدیر و تشکر از یکایک همشهریان سورکی بوده که در بحث پویش عاشورایی که به نوعی بیانگر و نمایانگر اتحاد و همدلی مردم شهر سورک بوده که در تمامی عرصه‌ها بی‌نظیر هستند انشالله پویش‌هایی مثل پویش نظر سلامت و پویش‌های دیگری شکل بگیرد که بتوانیم ویروس منحوس کرونا را به واقع ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه