اخبار داغ

تغییر در زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

تغییر در زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، به منظور تثبیت شرایط ایمن سلامت و اطمینان از روند کاهش کرونا در استان کردستان و بالاخص شهرستان مریوان، برگزاری جشنواره با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خوشبختانه شهروندان مریوانی به کمپین حمایت از کادر بهداشت و درمان و دعوت دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی به منظور واکسیناسیون لبیک گفتند و بر این اساس روند استقبال و اقدام به تزریق واکسن تسریع یافته و از این رو به لحاظ نقشه کرونایی، مریوان از حالت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یافته است.

,

از آنجا که سلامت هنرمندان، برگزارگنندگان جشنواره و آحاد مردم برای ستاد برگزاری این رویداد در درجه اول اهمیت قرار دارد و این دبیرخانه خود را بیش از هر کس مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه می‌داند، بنابراین برگزاری جشنواره چند روز به تاخیر افتاد تا شرایط ایمن‌تر و روند امور عادی‌تر شود تا جشنواره با فراغ بال برگزار شده و میزبان هنرمندان و مهمان های جشنواره در سلامت کامل باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه