اخبار داغ

امیدوارم با بازی ها و نتایج خوب، شاهد پیشرفت تنیس باشیم

تقی اکبری: بهترین های تنیس ایران به بحرین اعزام شدند/ صعود ایران به دسته سوم دیویس کاپ مهم است

تقی اکبری: بهترین های تنیس ایران به بحرین اعزام شدند/ صعود ایران به دسته سوم دیویس کاپ مهم است
پیشکسوت و ملی پوش اسبق تنیس ایران با بیان اینکه نفرات اعزامی به بحرین آماده ترین های تنیس ایران هستند، گفت: امیدوارم تیم ملی تنیس با نتایج خوب زمینه پیشرفت این رشته را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تقی اکبری یکی از باسابقه ترین و موفق ترین بازیکنان تاریخ تنیس ایران درباره رقابتهای تنیس دیویس کاپ اظهار داشت: نفراتی که در قالب تیم ملی تنیس ایران به بحرین برای حضور در مسابقات دیویس کاپ اعزام شدند، از بهترین و آماده ترین نفرات حال حاضر این رشته هستند و تمرینات و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشته اند و امیدوارم بدرخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی پوش اسبق تنیس ایران ادامه داد: آنچه مسلم است دیویس کاپ رویداد بسیار مهمی برای تنیس ایران محسوب می شود و انتظار می رود که بازیکنان با جنگندگی در رقابت ها حاضر شوند و با انسجام و همدلی فقط به فکر تیم ملی باشند. در حال حاضر آنچه اهمیت دارد یک موفقیت نام ایران در رشته تنیس است. امیدوارم این تیم با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، بتواند با درخشش به کشورمان بازگردد.

,

تقی اکبری اهمیت صعود ایران به دسته سوم دیویس کاپ را مهم بر شمرد و تصریح کرد: صعود ایران به دسته سوم می تواند افزایش انگیزه ها برای استمرار در موفقیت ها را بدنبال داشته باشد و زمینه افتخارات را برای این رشته فراهم آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه