اخبار داغ

با افت ۱۴۰۷ واحدی شاخص کل؛

بورس دوباره منفی شد؛ فروشنده‌ها زیاد شدند/ خروج ۵۷۹ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

بورس دوباره منفی شد؛ فروشنده‌ها زیاد شدند/ خروج ۵۷۹ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها
بازار سرمایه در دومین روز هفته دوباره نزولی شد و شاخص کل بورس با افت ۱۴۰۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحدی قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز یکشنبه در حالی که روند صعودی داشت و شاخص کل افزایشی بود، با افزایش عرضه همراه شد و شاخص از مثبت به سمت منفی تغییر جهت داد؛ با این روند فشار فروش بیشتر شد و خریداران عقب نشینی کردند؛ امروز دوباره روند خروج پول توسط حقیقی‌ها شدت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در روزی که شاخص کل بورس تهران با افت ۰.۱ درصدی داشت، از ۳۴۷ نماد معامله شده، قیمت پایانی ۹۵ سهم مثبت و ۲۴۵ سهم  در منفی شد. در فرابورس هم از ۱۴۲ نماد معامله شده، قیمت ۳۵ سهم مثبت و ۱۰۶ سهم منفی بود. 
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۶۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۶۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سهام هم به بیش از ۷۲۳۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۳۵۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها ۵۷۹ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند و دوباره روند خروج پول را در پیش گرفتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۴۰۷ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۵۷  واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با ۳۸۶۹ واحد ریزش به ۳۹۸ هزار و ۳۰۱ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۴۰۷ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۵۷  واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با ۳۸۶۹ واحد ریزش به ۳۹۸ هزار و ۳۰۱ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس با انجام ۵۸۳ هزار معامله بیش از ۶ میلیارد و ۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند که ارزش آن بالغ بر ۴۵۰۶ میلیارد تومان شد.
,
 
,
نمادهای پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ایران‌ خودرو بیشترین اثر منفی و در مقابل نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۴۲ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۴۲ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۸۲ هزار معامله و به ارزش ۲۷۳۱ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران، مجتمع جهان فولاد سیرجان، تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه