اخبار داغ

امام جمعه شهرستان لنده مطرح کرد:

تربیت نسل مهدوی از وظایف والدین و مربیان است+تصاویر

تربیت نسل مهدوی از وظایف والدین و مربیان است+تصاویر
امام جمعه شهرستان لنده در مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) در دبیرستان شهید ثانی گفت: آنچه رسالت امروز اولیا و مربیان در جامعه است تربیت نسلی مهدوی براساس شاخصه های دینی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل عصر امروز در مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) در دبیرستان شهید ثانی لنده گفت: آنچه رسالت امروز اولیا و مربیان در جامعه است تربیت نسلی مهدوی براساس شاخصه های دینی در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: پدر و مادر بیشترین نقش را در تربیت موفق فرزندان دارند و فرزندان نیز باید در قبال آموزش های و نصایح والدین خود را موظف و مسول بدانند و اطاعات امر کنند.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از توطئه های مکرر دشمنان از هم پاشیدگی نظام خانواده است که از بین بردن تربیت و عدم توجه به آموزه های دینی مهمترین راهبرد در این توطئه دشمن  است.

,

وی تاکیدکرد: امروز جامعه ای صالح و سالم است که تربیت اسلامی و انسانی در آن حاکم شده باشد نه همانند غرب ابتذال و بی بندوباری و از هم پاشیدگی نظام خانواده حاکم شود که معلوم نیست چه سرنوشت شومی در انتظار آنان است.

,

محمودی اصل تاکیدکرد: ایجاد مسئولیت پذیری در فرزندان یکی از مهمترین شاخصه های است که باید مورد توجه والدین و خانواده ها قرار گیرد که بخشی در قبال خود انسان است و بخشی در قبال خداوندی است که ما را آفریده است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


خبرنگار: اسماعیل میری

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه