اخبار داغ

حضور قهرمان و نایب قهرمانان جهان در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان؛

تمرین قاسم پور، یزدانی و نخودی با آینده سازان کشتی ایران

تمرین قاسم پور، یزدانی و نخودی با آینده سازان کشتی ایران
دراولین روز از اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان که با حضور بیش از 40 کشتی گیر نونهال و همچنین مربیان سازنده آن ها برگزار شد، سه قهرمان کشورمان با آینده سازانی کشتی ایران تمرین کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی در راستای وعده ی خود در مورد حمایت ویژه از استعدادهای نونهال با دعوت از نفرات برتر و مستعد رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که در استان لرستان برگزار شد و همچنین مربیان سازنده آن ها به خانه ی کشتی صدرزاده بستری را فراهم کرد تا آینده سازان کشتی ایران ضمن آشنایی با محل تمرینات تیم های ملی کشتی بزرگسالان، در یک اردوی یک هفته ای تفریحی، فرهنگی و آموزشی شرکت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر این اساس عصر امروز کامران قاسم پور دارنده مدال طلای وزن 92 کیلوگرم جهان و امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی دارندگان مدال نقره اوزان 65 و 79 کیلوگرم رقابت های جهانی نروژ در جمع نفرات حاضر در این اردو حاضر شدند و دقایقی را برای آن ها صحبت کردند.
,
 
,
قهرمانان کشورمان سپس با نونهالان کشتی گیر به تمرین پرداختند تا با ایجاد انگیزه در آن ها، گامی برای تلاش بیشتر آن ها به منظور رشد و پیشرفت هرچه بیشتر در کشتی کشور بردارند.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه