اخبار داغ

سرگزی در گفت‌وگو با دانا:

دولت قبل علاقه‌ای به پاسخگویی به مردم نداشت/ سفرهای استانی دولت جدید نقطه ضعف دولت مورد حمایت اصلاحات را پررنگ می‌کند

دولت قبل علاقه‌ای به پاسخگویی به مردم نداشت/ سفرهای استانی دولت جدید نقطه ضعف دولت مورد حمایت اصلاحات را پررنگ می‌کند
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی اشاره به اینکه به نظر می رسد علت هجمه های جریان نزدیک به دولت قبل به سفرهای استانی این دولت بیم از پررنگ شدن نقطه ضعف دولت مورد حمایتش است گفت: این جریان تلاش می کند به افکار عمومی القا کند که این سفرهای خروجی ندارد و امید مردم را به دولت کم کنند.
[

«محمد سرگزی»، نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقش سفرهای استانی دولت را بازگشت اعتماد از دست رفته مردم دانست و گفت: تداوم و استمرار این سفرهای استانی باعث خواهد شد که برخی مشکلات مردم در استان های مختلف براساس تصمیمات دولت حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت قبل هیچ اعتقادی به حضور در بین مردم و پاسخگویی به مردم را نداشت عنوان کرد: عدم حضور در بین مردم باعث شده بود که دولت قبل اشراف کافی به مشکلات هر استان نداشته باشد.

,

سرگزی با اشاره به اینکه بی علاقگی دولت سابق به شنیدن مشکلات مردم و دیدارهای چهره به چهره باعث اقدامات خلع الساعه بود ادامه داد: تصمیمات بی پاسه و اساس دولت قبل در بحران های مختلف در طول 8 سال گذشته نشان داد که نه تنها مشکلاتی از دوش مردم برداشته نشده بلکه باری هر برای مردم ایجاد شده است.

,

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به خوبی از آغاز مسئولیت خود سفرهای استانی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است تاکید کرد: بدون شک این حضور میدانی می تواند برای مردم دستاوردهای مطلوبی داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد علت هجمه های جریان نزدیک به دولت قبل به سفرهای استانی این دولت بیم از پررنگ شدن نقطه ضعف دولت مورد حمایتش است ادامه داد: این جریان تلاش می کند به افکار عمومی القا کند که این سفرهای خروجی ندارد و امید مردم را به دولت کم کنند.

,

سرگزی با اشاره به اینکه هنوز عمری از دوران مسئولیت دولت سیزدهم سپری نشده است و این دولت هنوز در آغاز راه است عنوان کرد: یک دولت انقلابی و دغدغه مند باید در میدان مشکلات را رصد کند، و دولت سیزدهم نیز همین برنامه را در پیش گرفته است.

,

نماینده مردم زابل و زهک با اشاره به اینکه باید دولت کارآمد و متعهد نسبت به تصمیماتی که در سفرهای استانی اتخاذ کرده باشد، خاطرنشان کرد: مردم به حضور میدانی رئیس جمهور برای حل مشکلاتشان امیدوار هستند و این امیدواری وجود دارد که دولت با کارآمدی و تعهد تصمیمات و وعده هایی را که در سفرهای استانی داده را عملیاتی کند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه