اخبار داغ

با واکسیناسیون سراسری به زندگی عادی برمی‌گردیم؛

سجادی: گزارش دخالت صهیونیست‌ها در مسئله VAR وصول نشده/ هم‌گام با اتفاقات روز دنیا پیش می‌رویم و عقب‌ماندگی نداریم

سجادی: گزارش دخالت صهیونیست‌ها در مسئله VAR وصول نشده/ هم‌گام با اتفاقات روز دنیا پیش می‌رویم و عقب‌ماندگی نداریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید نشان دهیم همگام با اتفاقات روز دنیا پیش می‌رویم و در دنیا هیچ عقب ماندگی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت‌بدنی با حضور در دریاچه خلیج‌فارس در منطقه چیتگر تهران در مراسم پیاده‌روی که از سوی فدراسیون همگانی برگزار شد، شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سجادی در ابتدای مراسم اظهار داشت: روز ۲۶ مهر ماه روز ملی ورزش و تربیت بدنی را به عموم ملت تبریک می‌گویم. امیدوارم برای جامعه ورزش هم مبارک باشد. همچنین هفته پیش‌رو، هفته‌ای پربار باشد و مجددا با همایش‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی که پیش بینی شده، نشاط و شادابی را در پیش داشته باشیم. به قول معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش که گفتند این هفته آغازی برای یک سال پویایی و کار برای ورزش باشد، این هفته را آغاز کردیم‌.
,
 
,
وی در ادامه عنوان داشت: از همکارانم در فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکر می‌کنم. ایستگاه‌های ورزش همگانی را به صورت نمادین طراحی کردند و این نوید و پیام برای مردم است که در ماه‌های پایانی کرونا و تلاش کادر درمان و واکسیناسیون به گونه‌ای است که به سمت زندگی عادی بر می‌گردیم و ما هم وظیفه داریم به بهانه هفته تربیت بدنی سردمدار این حرکت و نهضت تلاش وپویایی برای حضور در مکان‌های ورزشی و مشارکت بیشتر در ورزش باشیم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: در این دو سال بحث حرکت و آمادگی جسمانی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت. امیدوارم سطح آمادگی جسمانی کل کشور بالا برود و به عنوان خادم ورزش و جوانان خود را مسئول آمادگی جسمی مردم می‌دانم و بر خودم تکلیف می‌دانم تا به فکر سطح آمادگی جسمانی جمعیت ۸۰ میلیونی ایران باشم و در سطح همگانی و قهرمانی وحرفه‌ای در خدمت آحاد مردم باشیم و هر قشری که هر نوع تنوعی از ورزش را دوست دارد از آن لذت ببرد و نهضت بهزیستی که در همه جای جدا از طریق ورزش آغاز شده است را در پیش بگیریم.
,
 
,
وی در خصوص دستگاه VAR در ورزشگاه آزادی و اینکه شنیده شده شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی پشت این قضیه هستند، اذعان داشت: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده اما منتظر دریافت گزارش دقیق هستیم. ما علاقه مندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم‌. هنوز در ایران این تکنولوژی را نداریم، قرار است استفاده کنیم ولی هنوز این تکنولوژی را نداریم.
,
 
,
سجادی در خصوص اینکه هنوز از فیفا اجازه دریافت و استفاده از  دستگاه VAR را نداریم،گفت: این که اجازه گرفتیم یا نه را نمی‌دانم ولی باید از تکنولوژی روز ورزش در ایران استفاده کنیم‌.
,
 
,
سجادی در پایان گفت: باید نشان دهیم همگام با اتفاقات روز دنیا پیش می‌رویم و در دنیا هیچ عقب ماندگی نداریم و در کنار هم با برنامه و امکانات و مدیران دلسوزی که داریم کار را پیش می‌بریم‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه