اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۵۹میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت می‌شود

۱۵۹میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت می‌شود
آشتاب گفت: ۱۵۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به افراد واجد شرایط در لرستان پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با شیوع کرونا و کسب و کارهایی که دچار آسیب و تعطیلی شدند، پرداخت تسهیلات برای این مشاغل با هدف حفظ اشتغال در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۹۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تمدید ثبت نام کسب و کارها برای دریافت تسهیلات، گفت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات تا پایان آذرماه تمدید شده و بانکها تا پایان بهمن ماه موظف به پرداخت این تسهیلات هستند که نرخ تسهیلات ۱۲ درصد با دو سال تنفس و ۲۲ ماهه است.

,

آشتاب خاطرنشان کرد: ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا در نظر گرفته شده که شامل رسته های مختلف مانند رستوران، گردشگری، طباخی، باشگاه های ورزشی، گل و گیاه، گلخانه، دفاتر خدمات مسافربری و حمل و نقل است.

,

وی بیان کرد: برای امسال ۱۵۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این میزان تسهیلات هم اکنون در بانکها بوده و افراد پس از ثبت نام و طی مراحل لازم می توانند تسهیلات را دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه