اخبار داغ

سریال «مهیار عیار» در دوران صفویه ساخته می شود

سریال «مهیار عیار» در دوران صفویه ساخته می شود
تهیه کننده سینما و تلویزیون،‌ گفت: یکی از ویژگی های سریال «مهیار عیار» این است که ما توجه خاصی به بحث مستشرقین و جهانگردانی داریم که از اروپا به سمت ایران می آمدند و تحت تاثیر فرهنگ و تمدن ایران قرار می گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین سریال خود گفت: فیلم نامه سریال «مهیار عیار» به طور کامل توسط محمدرضا نیکو نوشته شده است، اما باید شبکه درباره هزینه های تولید اعلام نظر کند و در صورتیکه برای این کار سرمایه گذاری کند به نظرم کار خوبی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه برای اولین بار است که فضای تاریخی را در سریال هایش تجربه می کند، افزود: این قصه در دوران صفویه اتفاق می افتد و ماجرای جوانمرد و عیاری است که در این دوره زندگی می کند و در اثر یک اتفاقی توبه می کند و به سمت جوانمردی پیش می رود که هر بار داستانی برای رازگشایی یک حادثه در آن مقطع دارد.
,
 
,
وی با بیان ویژگی های این سریال نیز گفت: یکی از ویژگی های سریال «مهیار عیار» این است که ما توجه خاصی به بحث مستشرقین و جهانگردانی داریم که از اروپا به سمت ایران می آمدند و تحت تاثیر فرهنگ و تمدن ایران قرار می گرفتند.
,
 
,
این تهیه کننده درباره انتخاب کارگردان این سریال نیز بیان داشت: با چند کارگردان درباره این سریال صحبت کردیم اما به محض اینکه از سوی شبکه آمادگی تولید اعلام شود، درباره کارگردان تصمیم می گیریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه