اخبار داغ

برنامه ویژه وزارت ورزش برای توسعه ورزش بانوان

کلهر: 500 نقطه برای ورزش همگانی در شهرها و کلانشهرها اختصاص می یاید/ ملایی: ورزش همگانی به عنوان اولویت اول ورزش ایران مدنظر قرار می گیرد

کلهر: 500 نقطه برای ورزش همگانی در شهرها و کلانشهرها اختصاص می یاید/ ملایی: ورزش همگانی به عنوان اولویت اول ورزش ایران مدنظر قرار می گیرد
معاون فرهنگی وزیر ورزش گفت: برنامه ویژه ای برای توسعه ورزش بانوان داریم و در عین حال ۵۰۰ نقطه در شهرها و کلانشهرهای به منظور توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش در حاشیه مراسم روز ملی تربیت بدنی و ورزش با اشاره به برنامه ویژه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و نیز معاونت ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در حوزه توسعه ورزش بانوان اظهار داشت: سعی داریم با همکاری این دو معاونت، برنامه های ویژه وزارتخانه در حوزه زنان را پیش ببریم. علاوه بر این ۵۰۰ نقطه برای بهبود وضعیت ورزش همگانی در شهرها و کلانشهرهای کشور تعریف شده که امیدوار به تداوم فعالیت آنها هستیم.

همچنین افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی اظهار بیان کرد: امیدواریم در دولت جدید نگاه به وضعیت ورزش همگانی تغییر یابد. به طور حتم ورزش ایران در حوزه ورزش همگانی طی چهار سال آینده شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد و ورزش همگانی به عنوان اولویت اول ورزش ایران مدنظر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نگاه دولت جدید به ورزش همگانی سلامت ۸۳ میلیون ایرانی را در بر می گیرد. امیدواریم با تغییرات جدید صورت گرفته رویدادهای مختلفی را در سراسر کشور برگزار کنیم و شاهد کاهش کم تحرکی اقشار مختلف جامعه باشیم تا مردم و به ویژه بانوان شادابی بیشتری را در زندگی تجربه کنند.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه