اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران خبر داد؛

تصمیمات عملیاتی برای بهبود وضعیت ترافیک/ارتقاء کیفیت معابر تهران برای تردد روشندلان

تصمیمات عملیاتی برای بهبود وضعیت ترافیک/ارتقاء کیفیت معابر تهران برای تردد روشندلان
عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره برنامه شورا برای کاهش ترافیک پایتخت و بهبود وضعیت معابر برای تردد روشندلان ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اظهارداشت: امروز صبح جلسه‌ای با جامعه روشندلان داشتیم و مباحث مختلفی به مناسبت روز جهانی عصای سفید با برخی از روشندلان داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بهبود کیفیت معابر و خیابان‌ها و مکان‌های عمومی پایتخت برای تردد روشندلان و معلولان از مطالبات مهم و اساسی این عزیزان از مدیت شهری جدید بود که ما در شورا برنامه ریزی‌های لازم را در این راستا در دستور کار قرار می‌دهیم.
,
 
,
این عضو شورای شهر تهران درباره ترافیک پایتخت به ویژه در روزهای اخیر گفت: لازم است که از سوی شرکت کنترل ترافیک تحلیلی علمی و کارشناسی از دلایل بحران ترافیک به شورا اعلام شود تا بتوانیم تصمیمات عملیاتی برای تسریع رفت و آمد شهروندان اتخاذ کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به توجه شورا به سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک پایتخت گفت: مصوبات اثر بخش می تواند گره گشای مشکلات ترافیکی پایتخت باشد و این موضوع توئسط اعضای شورا مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه