اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

کاهش مرگ و میر کرونایی با اجرای واکسیناسیون همگانی محقق شد

کاهش مرگ و میر کرونایی با اجرای واکسیناسیون همگانی محقق شد
حجت الاسلام احمدپور گفت: واکسینه شدن موجب مهیا شدن شرایط کشور برای انجام امورات عادی و معمولی می شود، باید تمام مسوولان، شخصیت ها، نخبگان و سایر عناصر مهم اجتماع که تاثیر گذار در جامعه هستند مردم را تشویق به واکسیناسیون کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس در رابطه با تاثیر اجرای طرح واکسیناسیون عمومی گفت: یکی از مهمترین موضوعات حال حاضر در کشور موضوع مهم واکسیناسیون در سطح جامعه است، که نیازمند همکاری و همراهی مردم در راستای کنترل این بیماری منحوس و خطر آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه افزود: بیماری کرونا تا کنون خسارت زیادی در حوزه های مختلف در سطح جامعه جهانی و کشور عزیز ما ایران وارد کرده است، که از مهمترین آن متاسفانه تلفات انسانی و ازدست دادن هموطنان عزیز ما نیز بوده است.

,

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با تاکید بر ورد جدی مردم و فرهنگ سازی در راستای دنبال کردن طرح واکسیناسیون عمومی بیان داشت: باید مردم عزیز ما در راستای حفظ سلامت خود و عزیزانشان موضوع واکسیناسیون را در اولویت قرار دهند و با تمام توان در راستای تشویق دیگر افراد جامعه تلاش کنند تا مهار بیماری منجر به عادی شدن شرایط زندگی در کشور و ایجاد روحیه نشاط در جامعه شود

,

وی با تاکید بر توانمندی ایران اسلامی در زمینه تولید واکسن داخلی و نتایج بسیار خوب پژوهش های محققان کشور در این حوزه، یادآور شد: علاوه بر تولید واکسن داخلی در کشور که نتایج بسیار خوب و بالنده ای را به دنبال داشته است ورود واکسن های خارجی نیز در کنار تولیدات داخل کمک بزرگی به مهار و کنترل بیماری منحوس کرونا کرده است.

,

نماینده خواف و رشتخوار با اشاره به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور اذعان داشت: انجام واکسیناسیون عمومی و در کنار آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند بخش عمدی از مشکلات را در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا ایفا کند که ادامه این سرعت و کنترل بیماری نیازمند ورود همگانی و فرهنگ سازی انجام واکسیناسیون است.

احمدپور با تاکید بر اینکه واکسیناسیون همگانی شرایط کشور برای انجام امورات عادی در سطح جامعه را محیا می‌کند، خاطرنشان کرد:  امروز باید تمام مسئولان، شخصیت‌ها، نخبگان و سایر عناصر مهم جامعه مردم را تشویق به انجام واکسیناسیون کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه