اخبار داغ

از ١۵ تا ٢٠ آبان‌ماه و دردو بخش بانوان و آقایان

کایت‌بردینگ قهرمانی کشور| مسابقات در بوشهر برگزار می‌شود

کایت‌بردینگ قهرمانی کشور| مسابقات در بوشهر برگزار می‌شود
مسابقات قهرمانی کشور کایت‌بردینگ از ١۵ تا ٢٠ آبان‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان در بوشهر برگزار می‌ گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، هیات قایقرانی استان بوشهر به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کایت‌بردینگ کلاس Twin-Tip انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، هیات قایقرانی استان بوشهر به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کایت‌بردینگ کلاس, انتخاب شد, . ,

این مسابقات از تاریخ ١۵ تا ٢٠ آبان‌ماه برگزار میشود و تاریخ دقیق آن با توجه به شرایط جوی دریا یک هفته پیش از آغاز مسابقه توسط هیات بوشهر به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

, این مسابقات از تاریخ ١۵ تا ٢٠ آبان‌ماه برگزار میشود و تاریخ دقیق آن با توجه به شرایط جوی دریا یک هفته پیش از آغاز مسابقه توسط هیات بوشهر به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود,

این رقابت‌ها در ساحل باسیدون بوشهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و همراه داشتن تست PCR با حداکثر زمان ٧٢ ساعت پیش از آغاز مسابقات الزامی است.

, این رقابت‌ها در ساحل باسیدون بوشهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و همراه داشتن تست, با حداکثر زمان ٧٢ ساعت پیش از آغاز مسابقات الزامی است,

تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده باید حداقل ١۵ سال سن و تبحر کافی در رشته کایت‌بردینگ با تایید هیات قایقرانی استان خود داشته باشند.

, تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده باید حداقل ١۵ سال سن و تبحر کافی در رشته کایت‌بردینگ با تایید هیات قایقرانی استان خود داشته باشند,

مسابقات سرعت در کلاس Twin-Tip با کایت LEI و برد Twin_Tip در دور مرحله صبح و عصر و در هر مرحله ۵ راند به مسافت ٣ کیلومتر برگزار می‌شود.

, مسابقات سرعت در کلاس, با کایت, و برد, در دور مرحله صبح و عصر و در هر مرحله ۵ راند به مسافت ٣ کیلومتر برگزار می‌شود,

هیات‌های قایقرانی تا ۵ آبان‌ماه مهلت دارد تا آمادگی و اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده خود را از طریق سیستم اتوماسیون اداری هیات‌های قایقرانی استان‌ها به فدراسیون اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه