اخبار داغ

نماینده شبستر:

توسعه اقتصادی باید اولویت‌ اصلی استاندار آذربایجان شرقی باشد/ ظرفیت‌های اقتصادی مغفول در استان مورد توجه قرار گیرد

توسعه اقتصادی باید اولویت‌ اصلی استاندار آذربایجان شرقی باشد/ ظرفیت‌های اقتصادی مغفول در استان مورد توجه قرار گیرد
راستی گفت: امروز اصلی‌ترین مشکل مردم مساله معیشت است و موقعیت استان ما از نظر همسایگی و نزدیکی با چندین کشور بهترین موقعیت برای ارتقای توسعه اقتصادی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر راستی در گفت‌وگو با آناج در خصوص انتخاب استاندار و اولویت‌های استان اظهار داشت: اولویت‌های استان مانند کشور اقتصاد و معیشت مردم است و توسعه اقتصاد استان باید اولویت آقای خرّم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی با بیان اینکه استاندار جدید باید برای رفع مشکل معیشتی تلاش کند، گفت: امروز اصلی‌ترین مشکل مردم مساله معیشت است و موقعیت استان ما از نظر همسایگی و نزدیکی با چندین کشور بهترین موقعیت برای ارتقای توسعه اقتصادی را دارد.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی‌با تاکید براینکه با مدیریت می‌توان شاهد توسعه استان بود، گفت: استاندار رئیس جمهور یک استان است و امیدوارم با توجه به روحیه‌ای که از آقای خرّم می‌شناسم وحدتی برای تمام گرایش‌های فکری و سیاسی ایجاد کنند تا توسعه استان هموار شود.

,

وی با اشاره به اولویت‌های شهرستان شبستر هم عنوان کرد:شهرستان شبستر هم در بحث صنعتی و هم در بحث باغات نمونه خوبی است و باید توجه ویژه به کارخانجات شبستر انجام گیرد.

,

راستی تاکید کرد: ظرفیت‌های بزرگی مانند شهرک صنعتی بعثت، شهرک سرمایه گذاری خارجی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان و… وجود دارد که با مدیریت می‌توان این ظرفیت‌ها را شکوفا کرد.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد استان نیاز به مدیریت ویژه دارد، یادآورشد: شبستر به عنوان قطب میوه شناخته می‌شود و هرکیلو گرم آلبالوی تسوج در کشورهای حاشیه خلیج فارس ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد اما دلالان آن را به قیمت ده هزار تومان از باغدار خریداری می‌کنند که اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

,

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پاقدم آقای خرّم خوب باشد و علاوه بر گشایش‌های اقتصادی به مدیریت این مسائل هم توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه