اخبار داغ

دانشگاه تبریز در انتظار رئیس جدید؛

انجمن صنفی یا تامین منافع حزبی/ از مرد همیشه مدیر تا گزینه جوان

انجمن صنفی یا تامین منافع حزبی/ از مرد همیشه مدیر تا گزینه جوان
در موسم تغییر روسای ادارات و سازمانها خبرهای رسیده به تحریریه حکایت از تکاپوی افراد و جریانات برای تعیین رئیس دانشگاه تبریز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج؛ در موسم تغییر روسای ادارات و سازمانها خبرهای رسیده به تحریریه حکایت از تکاپوی افراد و جریانات برای تعیین رئیس دانشگاه تبریز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مرد همیشه مدیر دانشگاه در سودای ریاست

, مرد همیشه مدیر دانشگاه در سودای ریاست,

گفته می‌شود دکتر محمد تقی اعلمی، معاون فعلی آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، گزینه جریان اصلاح طلب و اعتدالی فعال در دانشگاه شده و با پیگیری شورای صنفی اساتید در حال رایزنی برای ریاست او بر دانشگاه تبریز هستند. او در زمان دولت هاشمی‌مدیر دانشجویی، در زمان دولت خاتمی‌مدیر فرهنگی، در زمان دولت احمدی نژاد معاون فرهنگی و معاون مالی و اداری و در دولت روحانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز بوده و به مرد همیشه مدیر معروف است، زیرا تغییر دولت‌ها و سیاست‌ها نتوانسته او را از گود مدیریت جدا کند، در اصل او این توان را دارد که خود را با سیاست دولت‌های متضاد منطبق کند.

,

دولت روحانی نشد، دولت رئیسی!

, دولت روحانی نشد، دولت رئیسی!,

دیگر گزینه ای که گفته می‌شود برای ریاست دانشگاه تبریز مطرح شده، دکتر علی رستمی‌است، او در دولت احمدی نژاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بود و چهره علمی‌دارد، در سال ۹۲ نیز رقابت برای ریاست دانشگاه را به دکتر پورمحمدی واگذار کرد و نتوانست در دولت روحانی رئیس دانشگاه تبریز شود، او نیز به لحاظ سیاسی حالت اعتدالی دارد و سیاست بر خلاف مدیریت آنچنان برایش موضوعیت ندارد.

,

گزینه جوان ریاست دانشگاه

, گزینه جوان ریاست دانشگاه,

دکتر جعفر رازقی گزینه جوان مطرح برای ریاست دانشگاه تبریز است، او چند سالی می‌شود که مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز است و در سابقه او فعالیت‌‌‌های سیاسی و دانشجویی دیده می‌شود. رازقی، از ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز است که طیف انقلابی دانشگاه به دنبال مطرح کردن او برای ریاست دانشگاه هستند، این طیف معتقدند در دولت انقلابی برخلاف دولت اعتدالی سابق دیگر نمی‌توان به گزینه‌های اعتدالی و اصلاح‌طلب برای ریاست دانشگاه رضایت داد و باید چهره جوان و انقلابی که صلاحیت علمی‌لازم را نیز دارد، رئیس دانشگاه تبریز شود.

,

حال مشخص نیست وزیر علوم با چه معیارها و شناختی دست به انتخاب رئیس دانشگاه تبریز خواهد زد، شاید در روزهای نزدیک، نتیجه روند تصمیم گیری برای ریاست این دانشگاه مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه