اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

"جهاد تبیین" نقشه راه شکست دشمن در جنگ نرم است

"جهاد تبیین" نقشه راه شکست دشمن در جنگ نرم است
سردار جوانی گفت: جهاد تبیین ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری نقشه راه شکست دشمن در عرصه جنگ نرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در آئین خاطره ماندگار که به مناسبت گرامیداشت سالروز حضور رهبر فرزانه انقلاب در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در ۲۶ مهر ماه سال ۷۷ برگزار شد، اظهار کرد: اینک و در چهله دوم انقلای ملت ایران در میان ملل جهان افتخارات و فضائلی همچون نظام دینی و ولایی، رهبری حکیم و فرزانه دارد که دیگر ملت ها از آنها بی بهره هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی شرط اتصال انقلاب به نهضت حسینی را در گرو این دانست که جهاد از جامعه ما رخت برنبندد و گفت: رهبر انقلاب با تبیین جهاد همگان را به آن فراخوانده‌اند.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان پس از ناکامی در بسیاری از صحنه‌ها به بن‌بست رسید و همه طرح‌هایشان برای شکست جمهوری اسلامی و پایان‌بخشی به انقلاب با شکست مواجه شده است و آرمان‌های والای انقلاب مانند سعادت انسان و زمینه‌سازی برای ظهور و حاکمیت حضرت ولی عصر (عج) در حال تسری است.
,
 
,
جوانی محور و هدف انقلاب و ملت ایران در جبهه حق را رویارویی با زورگویی، ظلم و باطل و ایستادگی عزتمندانه در برابر دشمنان خواند و بیان کرد: دشمنان پس از ناکامی در همه عرصه‌ها با تمرکز بر جنگ نرم شناختی، ادراکی و تحریف موضوعات در همه حوزه‌ها به دنبال تحقق اهداف خود هستند و در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب جهاد تبیین را ابلاغ کرده‌اند.
,
 
,
وی افزود: امروز دشمنان همه ابزارها و امکانات خود را برای تحریف امام، انقلاب، دفاع مقدس و شهدا به کار گرفته‌ و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره به دنبال تصرف دل‌ها، اذهان و مدیریت عقل‌ها هستند.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: در چنین شرایطی باید برای بازپس‌گیری دل‌های تصرف شده باید جهاد کرد، از این رو امروز رهبر انقلاب همگان را فراخوان به جهاد می‌کنند، به فرموده معظم‌له اگر چه دوره جهاد نظامی و حضور در میدان جنگ با دشمن سپری شده اما نباید تصور نشود که دوره جهاد به سر آمده است.
,
 
,
همگان در میدان جهاد مکلفند
, همگان در میدان جهاد مکلفند, همگان در میدان جهاد مکلفند,
 
,
جوانی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اساسا جامعه اسلامی همواره باید در میدان جهاد باشد، گفت: برخی از اشکال جهاد دوره دفاع مقدس و رویارویی با دشمن در سوریه و عراق بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه جهاد عیار ولایتمداری را نشان داده و اساسا جهاد تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: آحاد مردم مخاطی فرمان جهاد تبیین هستند، بنابراین همانگونه که سردار سلیمانی همواره به دنبال پیاده‌سازی اوامر رهبری بوده و برای اجرای آن‌ها در ده‌ها و صدها میدان حضور یافت، اگر بپذیریم که مصاف جبهه حق و باطل همیشگی است، باید در جبهه حق مطیع اوامر ولی‌فقیه باشیم.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب خود حرکت جهادی تبیینی است که در قالب آن مقام معظم رهبری با ترسیم آرمان‌های والای انقلاب، پیشرفت‌ها، اشکالات و آسیب‌ها بر دستیابی انقلاب به اهداف عالیه خود تاکید دارند.
,
 
,
خروج مفتضاحانه؛ گواهی بر شکست آمریکا در افغانستان
, خروج مفتضاحانه؛ گواهی بر شکست آمریکا در افغانستان, خروج مفتضاحانه؛ گواهی بر شکست آمریکا در افغانستان,
 
,
جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان و شکست نقشه‌های آنان از حضور نظامی در این کشور، خاطرنشان کرد: این خروج خفت‌بار گواه روشنی بر اعتراف به شکست آمریکایی‌ها از حضور در منطقه است و یقینا با اقتدار روزافزون مقاومت در منطقه آن‌ها به زودی عراق و سوریه را نیز ترک می‌کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: البته آمریکایی‌ها پس از خروج از افغانستان از طریق برخی از تحلیل‌ها، مسائل و تحریک‌ها به دنبال راه انداختن جنگ شیعه و سنی و درگیر کردن رقبای خود هستند، اگرچه شکست و فرار آمریکا یک واقعیت است اما از سویی نباید فراموش کرد کنیم که آن‌ها به دنبال جنگ‌افروزی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه