اخبار داغ

با رشد۸۵۴ واحدی؛

بازار سهام تغییر جهت داد؛ شاخص بورس مثبت شد/ ۵۳۲۸ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام

بازار سهام تغییر جهت داد؛ شاخص بورس مثبت شد/ ۵۳۲۸  میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام
شاخص کل بورس تهران در روزی نمادها با افت قیمت آغاز بکار کردند؛ با بهبود تقاضا مثبت شد و با رشد اندک ۸۵۴ واحدی را ثبت کرد و ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۵۴ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز دوشنبه و در روز میانی هفته با افت قیمت نمادها و کاهش شاخص بورس معاملات خود را آغاز کرد؛ اما در نیمه دوم معاملات تغییر جهت داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازار سرمایه در روز جاری در حالی کار خود را شروع کرد که روز قبل افزایش عرضه‌ها تا پایان معاملات در بازار مشهود بود که در شروع معاملات امروز نیز فشار فروش ادامه داشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در همان ساعت نخست، افت بیش از ۵ هزار واحدی را ثبت کرد، ولی با افزایش تقاضا از افت شاخص کاسته شد به طوری که در پایان نیمه اول معاملات، شاخص بورس افت دو هزار واحدی داشت.

,

نیمه دوم معاملات و بخصوص در نیم ساعت پایانی، تقاضا بهبود یافت و قیمت‌ها به سمت منطقه صفر تابلو و سبز رنگ حرکت کرد به طوری که در پایان شاخص کل بورس مثبت شد، اما شاخص هم وزن و فرابورس منفی ماندند.

,

امروز از ۳۴۳ نماد معامله شده در بورس قیمت پایانی ۸۸ سهم مثبت و ۲۴۹ سهم منفی ماند؛  در فرابورس هم از ۱۴۳ نماد معامله شده قیمت ۲۸ سهم مثبت و ۱۱۵ سهم منفی شد.

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) با انجام ۸۵۸ هزار معامله، بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) با انجام ۸۵۸ هزار معامله، بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند. ,

ارزش کل معاملات بازار سهام هم به بیش از ۵۴ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۳۲۸  میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۰۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۵۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳  ایستاد اما شاخص هم وزن هم با ۴۳۴۷ واحد افت به ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۵۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳  ایستاد اما شاخص هم وزن هم با ۴۳۴۷ واحد افت به ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۶۳۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۵۲۴ هزار نوبت و به ارزش ۵۷۷۳ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، پتروشیمی شازند، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی‌ خارک‌، پتروشیمی جم، توسعه معادن و فلزات‌، پتروشیمی فناوران و معدنی و صنعتی گل گهر با بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۰۷ واحد نزول عدد ۲۰ هزار و ۳۰۶ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۰۷ واحد نزول عدد ۲۰ هزار و ۳۰۶ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۴ هزار معامله و به ارزش ۴۸هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای فرابورس ایران، مجتمع جهان فولاد سیرجان، تولید نیروی برق دماوند و بانک دی با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و سنگ آهن گهرزمین با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه