اخبار داغ

در بازار امروز؛

کاهش ۱۲۳ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار ۲۸ تومان رشد داشت+ قیمت‌ها

کاهش ۱۲۳ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار ۲۸ تومان رشد داشت+ قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز هم با ادامه روند کاهشی ۱۲۳ هزار تومان کاهش و به میانه کانه ۱۱ میلیون تومان رسید، نرخ دلار نیز با ۲۸ تومان رشد همراه شد و همچنان در کانال ۲۷ هزار تومان است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با افت ۱۲۳ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان فروخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید که افت ۳ هزار تومان داشت.
,
 
,
نیم سکه با ۴۰ هزار تومان افت به ۵ میلیون تومان و ۹۳۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۸ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا بازارهای جهانی امروز و در نخستین روز کاری هفته میلادی با ۲ دلار و ۶۸ سنت کاهش، ۱۷۶۴ دلار و ۹۴ سنت معاله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومانی به فروش رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۲۸ تومان رشد نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۲۱۰ تومان و هر یورو با ۶۲ تومان رشد ۳۱ هزار و ۵۹۷ تومان به فروش رفت.
,
 
,
صرافی‌های بانکی امروز نرخ هر دلار را برای فروش ۲۶ هزار و ۵۳۷ تومان و برای خرید  ۲۶ هزار و ۱۱ تومان اعلام کردند. هر یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۴۳۳ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه