اخبار داغ

حضور قهرمانان جهان و المپیک در اردوی آزادکاران نونهال؛

یزدانی: امیدوارم آزادکاران نونهال را در رقابت‌های جهانی و المپیک ببینم/ زارع: می‌توان در سنین جوانی به بالاترین درجات رسید

یزدانی: امیدوارم آزادکاران نونهال را در رقابت‌های جهانی و المپیک ببینم/ زارع: می‌توان در سنین جوانی به بالاترین درجات رسید
قهرمانان کشتی آزاد مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ در جمع اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد نونهالان حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک با حضور در جمع اردونشینان نونهال اظهار داشت: زیاد اهل صحبت کردن نیستم اما به شما می‌گویم وقتی به این جا آمده‌اید، قدر خودتان را بدانید و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: مهم‌ترین و بهترین مسئله این است که از این اردو نهایت استفاده را ببرید و بدانید که بهترین سن یادگیری برای کشتی همین سن هاست. هر چیزی که الان یاد بگیرید، می‌توانید از آن به خوبی در مسابقات خود استفاده کنید.
,
 
,
قهرمان المپیک و جهان عنوان داشت: از مربیانی که در اردو حضور دارند بهترین استفاده را داشته باشید. اخلاق‌مدار باشید و احترام مربیان خود را نگاه دارید تا در یک جو بسیار خوب تمرینات خود را به همراه مربیان انجام بدید و از حضور در خانه کشتی لذت ببرید؛ امیدوارم که در رقابت‌های جهانی و المپیک شما را ببینم.
,
 
,
امیرحسین زارع، دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان نیز اذعان داشت: خوشحالم که در میان شما هستم، فدراسیون فرصت مناسبی را برای ایجاد انگیزه برای شما فراهم کرده و شما نیز تلاش کنید که از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرید. اگر تمرین و ممارست داشته باشید و به خدا توکل کنید، می‌توانید در سنین جوانی به بالاترین درجات افتخار برسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه