اخبار داغ

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عنوان کرد؛

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تربت حیدریه معطل ۱۸ میلیارد تومان اعتبار

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تربت حیدریه معطل ۱۸ میلیارد تومان اعتبار
رضایی با بیان اینکه مهمترین پروژه فعال ورزشی این شهرستان، بهسازی مجموعه تختی است، گفت: در عین حال تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیازمند ۱۸ میلیارد تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجید رضایی، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم مشکلات زیادی که در حوزه ورزش با آن روبرو بودیم اما رشد مناسبی در حوزه ورزش های مختلف داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شاخص قهرمانی تربت حیدریه حسن تفتیان است گفت:در مجموع و طی یکسال گذشته ۱۳۷ مدال استانی‌ و کشوری کسب کردیم که ۴۵ مدال سهم بانوان بوده و از سویی دیگر نیز در حوزه روستایی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم رتبه برتر استان را در دوسال گذشته داشته باشیم.

,

رضایی با بیان اینکه مهمترین پروژه فعال ورزشی این شهرستان، بهسازی مجموعه تختی است، گفت: در عین حال تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیازمند ۱۸ میلیارد تومان اعتبار است.

,

وی گفت: در حال حاضر مبلغ ۲ میلیارد تومان برای مرمت ورزشگاه تختی و کاشت چمن در این استادیوم اختصاص و جذب شده اما پروژه دیگر این شهرستان که ۱۶ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد استخر شهرک ولی عصر عجل‌الله است که با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار کرد: سوم آبان به مدت ۶ روز میزبان مسابقات فوتسال نونهالان دسته یک کشوری هستیم و تیم گوشت روز تربت حیدریه نماینده استان خراسان رضوی و دو تیم دیگر از مشهد و سبزوار در این رقابت‌ها حضور دارند.

,

وی در بخشی دیگر به برنامه های هفته تربیت بدنی نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات بومی محلی در چهار بخش. مرکزی، بایگ، کدکن و رخ، همایش کوهپیمایی، مسابقات مختلف ورزشی، افتتاح هنرستان تربیت بدنی دختران و همچنین همایش کوهپیمایی خانوادگی بخشی از برنامه های هفته تربیت بدنی خواهد بود.

,

بودجه حوزه جوانان تربت حیدریه در سال‌های گذشته صفر بوده است

, بودجه حوزه جوانان تربت حیدریه در سال‌های گذشته صفر بوده است, بودجه حوزه جوانان تربت حیدریه در سال‌های گذشته صفر بوده است,

مجید رضایی گفت: متاسفانه هیچ اعتباری در سالهای گذشته در حوزه جوانان پیش بینی نشده و تقریبا عددی نزدیک به صفر بوده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: در حوزه جوانان بسیار مظلوم هستیم و اعتباری برای این حوزه در شهرستانی مثل تربت حیدریه پیش بینی نشده و در سال های گذشته هیچ بودجه ای نداشته ایم و اعتبارات چیزی نزدیک به صفر بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات فقط مربوط به سمن های مرد نهاد بوده و مربوط به طرح هایی است که افراد عضو در این سمن ها برای جذب تسهیلات ارائه می دهند.

,

وی اذعان داشت: ۶ جلسه ستاد ساماندهی و کمیته های امور جوانان در یکسال گذشته برگزار شده و ۴ سمن فعال بیشتر در تربت حیدریه فعالیت نداشته اند.

,

رضایی در خصوص جذب تسهیلات اشتغال گفت: ۷ مورد اجرای تعهد اشتغال در بخش خصوصی و دولتی در حوزه جوانان داشته ایم و ۳۰ درصد تسهیلات کرونایی جذب شده است.

,

وی بیان داشت: ۱۰ سمن مردم نهاد جوانان در شهرستان ثبت شده و ۳ اعتبار نامه در یکسال گذشته صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه