اخبار داغ

وزیر بهداشت اعلام کرد؛

تزریق دو دوز واکسن، شرط ورود به ایران / ظرفیت گردشگری سلامت در شهرهای بزرگ

تزریق دو دوز واکسن، شرط ورود به ایران / ظرفیت گردشگری سلامت در شهرهای بزرگ
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: شرط ورود هر کسی به کشور زدن دو دوز واکسن کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر بهرام عین‌اللهی ظهر امروز در نشست مشترک وزیران امور خارجه، میراث فرهنگی و گردشگری و بهداشت و درمان که در محل وزارت خارجه با محوریت گردشگری برگزار شد، با ارائه آماری از میزان واکسیناسیون صورت گرفته در کشور در دو دوز اول و دوم گفت: علیرغم واکسیناسیون صورت گرفته و ادامه آن، مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا روند شیوع ویروس در کشور کند شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه هر کسی که می‌خواهد وارد کشور شود باید حتما دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشد، گفت: ما تلاش‌مان این است که با هماهنگی وزارت امور خارجه و وزارت گردشگری موضوع دیپلماسی سلامت را تقویت کنیم و بتوانیم خدمات بیشتری را به کسانی که به کشورمان برای دریافت تسهیلات بهداشتی مراجعه می‌کنند، ارائه کنیم.
,
 
,
عین‌اللهی با بیان اینکه ارائه مناسب خدمات بهداشتی به گردشگران سلامت باعث تبلیغ در مورد خدمات بهداشتی ایران خواهد بود و این موضوع منافع خوبی را برای کشور به همراه دارد، گفت:‌ ما به تمام دانشکده‌های علوم پزشکی در مرزها اعلام کرده‌ایم که موضوع گردشگری سلامت را راه‌ بیاندازند. در شهرهای بزرگ نیز ظرفیت‌های خوبی برای  گردشگری سلامت وجود دارد و می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
,
 
,
وی گفت:‌ امیدواریم در این جلسه بتوانیم تصمیمات خوبی در عرصه گردشگری و توسعه آن از جمله گردشگری سلامت با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و آیین‌نامه های مربوطه در این زمینه اخذ کنیم.
,
 
,
انتهای پیام  
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه