اخبار داغ

وزیر علوم شرایط حضوری شدن آموزش‌ در دانشگاه‌ها را اعلام کرد

وزیر علوم شرایط حضوری شدن آموزش‌ در دانشگاه‌ها را اعلام کرد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به دانشگاه‌ها با ابلاغ شرایط حضوری شدن آموزش در نیم سال جدید تحصیلی تاکید کرد: آموزش‌های حضوری به‌گونه‌ای تدریجی و با توجه به شرایط منطقه موردنظر و میزان واکسیناسیون دانشجویان و شرایط خوابگاهی برقرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در بخشی از نامه محمدعلی زلفی‌گل آمده است: در پی مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت آغاز و تداوم آموزش‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مقتضی است آموزش‌های حضوری به‌گونه‌ای تدریجی و با توجه به شرایط منطقه موردنظر و میزان واکسیناسیون دانشجویان و شرایط خوابگاهی برقرار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در این نامه تاکید کرد: تشخیص این امر بر عهده شورای مدیریت استانی آموزش عالی است.
,
 
,
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نامه اعلام کرد: موضوع بازگشایی دانشگاه ها در جلسات فوق‌العاده شورای مدیریت استانی آموزش عالی مطرح و تصمیمات لازم متناسب با وضعیت مؤسسات آموزش عالی مستقر در استان اتخاذ شود، تصمیمات این شورا با امضای رییس آن به مؤسسات ابلاغ شود و مؤسسات ملزم به اجرای آنها هستند.
,
 
,
زلفی‌گل در این نامه تاکید کرد: مسوولیت نظارت و پیگیری برنامه برگزاری آموزش‌های حضوری در سطح وزارت علوم بر عهده معاون آموزشی است.
,
 
,
وزیر علوم ۱۹ مهرماه هم در حاشیه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ شد تا برای ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها و آغاز کلاس‌های حضوری اولویت‌بندی کنند.
,
 
,
وی افزود: جلسه‌ای با روسای دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم برگزار شد که در این باره برنامه‌ریزی شد تا دانشجویان با اولویت‌بندی ورودی های مختلف در دانشگاه ها در خدمت آنها باشیم و دانشجویان در کلاس‌ها حضور یابند و ما بتوانیم در دانشگاه‌ها در خدمت دانشجویان باشیم.
,
 
,
زلفی‌گل اضافه کرد: معاونان آموزشی دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی مستقل خواهند داشت تا دانشجویان کارشناسی ارشد به آن دلیل که تعداد واحدهای کمتری نسبت به دانشجویان کارشناسی دارند، تعداد کلاس‌های بیشتری را برگزار کنند و کمبود فشرده‌شدن جبران شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه