اخبار داغ

تنیس دیویس کاپ| پیروزی تنیس ایران برابر قرقیزستان/ پیروزی در گام نخست

تنیس دیویس کاپ| پیروزی تنیس ایران برابر قرقیزستان/ پیروزی در گام نخست
تیم ملی تنیس ایران توانست نخستین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ را با ‌پیروزی آغاز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ تیم‌ ملی تنیس ایران در نخستین دیدار مسابقات گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه مقابل قرقیزستان به برتری قاطع 3 بر صفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد‌ با نتیجه ۴-۶ و ۵-۷ در مجموع ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.

,

در دومین مسابقه بخش انفرادی حمیدرضا نداف با نتیجه (۲-۶ و ۰-۶) مقابل کیستانوف دیگر نماینده قرقیزستان به پیروزی رسید. در شرایطی که تیم ملی تنیس کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد، در دیدار دونفره ایران با ترکیب امیرحسین بادی – حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف – میرژالیف رفت.

,

در ست نخست بخش تیمی نمایندگان ایران با نتیجه ۰-۶ مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید و ست د‌وم با نتیجه ۴-۶ به سود حریف به پایان رسید و در ست سوم نمایندگان کشورمان با نتیجه ۰-۶ حریف خود را از پیش رو برداشتند.

,

به این ترتیب تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را در بحرین با نتیجه ۳ بر صفر در مصاف با قرقیزستان  به پایان رساند.

,

تیم ملی تنیس کشورمان در این مسابقات با تیم های کامبوج، قرقیزستان و‌ یمن هم‌گروه است.

,

مسابقات گروه ۴ آسیا و‌اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

,

اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه