اخبار داغ

یک مربی تربیت بدنی مطرح کرد:

زنگ خطر چاقی در کشور به صدا درآمده است/ توسعه ورزش همگانی نیازمند همکاری تمامی ارگان های کشور

زنگ خطر چاقی در کشور به صدا درآمده است/ توسعه ورزش همگانی نیازمند همکاری تمامی ارگان های کشور
علی صادق بیگلو گفت: زنگ خطر چاقی در کشور به صدا درآمده و ماشینی شدن بسیاری از امور و خانه نشینی به دلیل کرونا این معضل را چندین برابر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صادق بیگلو یک مربی تربیت بدنی به مناسبت روز ورزش در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: زنگ خطر چاقی در کشور به صدا درآمده و ماشینی شدن بسیاری از امور و خانه نشینی به دلیل کرونا این معضل را چندین برابر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی ادامه داد: یکی از مهمتـرین بیماری هـایی کـه کیفیت زندگی کودکان امروزی را تهدید می کند، کم تحرکی است. دقیقا به همان شکلی که نداشتن فعالیت بدنی، طول عمر و کیفیت زندگی افراد بزرگسال را به مخاطره میاندازد.

صادق بیگلو افزود:  امروز بیشتر از هـر زمـان دیگـر نیاز داریم تا الگوهای شیوه زندگی کودکانی را بهبود بخشیم که بعدها وارد دوره بزرگسالی می شوند.

این کارشناس تصریح کرد: پیاده روی آهسته یا انجام کارهای خانه ورزش محسوب نمی شود، فعالیت های ورزشی باید با افزایش ضربان قلب و نفس زدن همراه باشد.

وی گفت: توسعه ورزش همگانی نیازمند همکاری تمام ارگان های کشور است و وزارت ورزش و فدراسیون همگانی به عنوان متولیان این رشته به تنهایی نمی‌توانند تاثیرگذار باشند.

صادق بیگلو بیان کرد: تغذیه نامناسب و استفاده از غذاهای پرکالری سلامتی شهروندان را به مخاطره انداخته است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ورزش را از روزی ۱۰ دقیقه شروع کنید و به مرور زمان آن را افزایش دهید اگر تنها یک ماه این رویه را ادامه دهید و تاثیر مثبت آن را در زندگی احساس کنید دیگر آن را رها نمی کنید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه