اخبار داغ

امیدوارم به دسته ۳ صعود کنیم

طاهری: اردوی کیش کمک بزرگی به تیم ملی تنیس بود/ ساختار دیویس کاپ تغییر کرده است

طاهری: اردوی کیش کمک بزرگی به تیم ملی تنیس بود/ ساختار دیویس کاپ تغییر کرده است
سرمربی تیم ملی تنیس گفت: اردوی کیش کمک بزرگی به تیم ملی تنیس کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون تنیس، اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس درباره مسابقات دیویس‌ کاپ ایران اظهار داشت: رقابت های گروه ۴ آسیا و‌ اقیانوسیه از امروز به میزبانی بحرین آغاز شد و در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی با ۲۰ سال سن در نخستین تجربه حضور در این مسابقات درخشید و با پیروزی در این دیدار، نداف نیز در دومین مسابقه انفرادی پیروز شد. تیم ایران در بخش دونفره نیز با ترکیب نداف و بادی با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم قرقیزستان به برتری رسید و‌  تیم ملی کشورمان در روز دوم با قرعه استراحت روبرو خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: تیم ایران به عنوان سرگروه C با تیم های قرقیزستان، کامبوج و یمن همگروه است که در دومین مسابقه به مصاف تیم یمن خواهیم رفت و سپس با کامبوج مسابقه می دهیم.
,
 
,
طاهری ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم حضور دارند و در پایان این مرحله با انجام مراسم قرعه کشی، تکلیف تیم ملی در مرحله پلی آف مشخص می شود. خوشبختانه تیم ملی پس از برپایی اردوهای آماده سازی در تهران و سپس کیش به شرایط ایده آلی رسیده است. برپایی اردوی آماده سازی در جزیره کیش کمک بزرگی به تیم کرد و با توجه به شرایط جوی مشابه با بحرین تیم به آمادگی لازم دست پیدا کرد. امیدوارم با پیروزی در سایر دیدارها شرایط حضور در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه محقق شود. 
,
 
,
وی با اعلام اینکه ساختار دیویس کاپ تغییر کرده، افزود: با توجه به اینکه ساختار دیویس کاپ به نسبت سال های گذشته تغییر کرده به همین دلیل شاهد حضور تیم های قدرتمندی در گروه ۳ هستیم. در صورت صعود می بایست آمادگی ملی پوشان را بیش از این تقویت و با قدرت به مصاف حریفان برویم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه