اخبار داغ

در مراسم جشن آغاز هفته وحدت سرخس عنوان شد؛

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون «وحدت» است/ دشمن در جنگ هویت‌ها روی گسل‌های دینی سرمایه‌گذاری می‌کند

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون «وحدت» است/ دشمن در جنگ هویت‌ها روی گسل‌های دینی سرمایه‌گذاری می‌کند
مراسم جشن آغاز هفته وحدت با حضور مردم شیعه و سنی، امامان جمعه اهل سنت و شیعه و جمعی از مسئولان شهرستان سرخس شب گذشته در محل مسجدالنبی اهل سنت این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مراسم جشن آغاز هفته وحدت با حضور مردم شیعه و سنی، امامان جمعه اهل سنت و شیعه و جمعی از مسئولان شهرستان سرخس شب گذشته در محل مسجدالنبی اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مولوی سید عبدالعزیز پارسا، امام جمعه اهل سنت سرخس در این مراسم اظهار کرد: باید امت واحده اسلامی در مقابل مستکبران جهان قرار بگیرند.

,

امام جمعه اهل سنت سرخس افزود: پیامبر اکرم (ص) تجسم زیبایی‌ها بود؛ پیامبری که با وجود جسارت‌هایی که به ایشان می‌شد، برای امت خود دعا می‌کرد؛ دین پیامبر هم دین محبت و مهربانی است.

,

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون «وحدت» است

, امنیت امروز ایران اسلامی مرهون «وحدت» است, امنیت امروز ایران اسلامی مرهون «وحدت» است,

وی با اشاره به اینکه دشمنان ۱۴۰۰ است که از اسلام سیلی خوردند، افزود: قرآن کریم از وحدت امت اسلامی به عنوان یک نعمت نام برده است و علمای دلسوز و به ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری تاکیدشان بر وحدت امت اسلامی است.

,

مولوی پارسا عنوان کرد: توجه به وحدت امت اسلامی از همه زمان‌ها ضروری‌تر است و این امنیتی که داریم مرهون همین وحدت شیعه و سنی است.

,

امام جمعه اهل سنت سرخس گفت: آمریکا بعد از ۲۰ سال جنایت در افغانستان، مردم این کشور را رها کرد تا ناامنی در این کشور و منطقه توسط گروه‌های تروریستی ساخته او همچنان ادامه پیدا کند؛ امروز داعش نابه‌کار که ساخته دست آمریکا است، امت اسلامی را مورد تجاوز قرار می‌دهد.

,

دموکراسی آمریکایی‌ها دروغ است

, دموکراسی آمریکایی‌ها دروغ است, دموکراسی آمریکایی‌ها دروغ است,

مولوی بهزاد فقهی از علمای اهل سنت و مهمان ویژه این مراسم در ادامه اظهار کرد: هفته وحدت هفته رشد و بالندگی است و باید تلاش کنیم فاصله اختلافات شیعه و سنی با ابتکارات به انس و الفت تبدیل شود.

,

وی بیان کرد: امروز تلاویو و کاخ سفید یکی شدند تا به اسلام ضربه بزنند، اما هنوز امت اسلامی به اجتماع کامل نرسیدند.

,

مولوی فقهی تصریح کرد یهود و نصاری در لابی‌های خودشان برای شکست اسلام در یک جبهه هستند و باید احساس کنیم که دشمن اصلی ما یهود و نصاری هستند.

,

این عالم اهل سنت بیان کرد: شیعه و سنی از فاصله بین اختلافات باید فرصت‌ها را پیدا کنند و با اخلاق خوبشان از دشمنان ولی حمیم بسازند.

,

مولوی فقهی گفت: نبی مکرم اسلام اولین فردی بودند که با تبعیض نژادی و نظام طبقاتی مبارزه کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه دموکراسی آمریکایی‌ها دروغ است، عنوان کرد: آمریکا به دنبال دموکراسی و حقوق بشر و صلح و ثبات در دنیا نیست؛ بعد از ۲۰ سال حضور آمریکا در افغانستان و کشتارها، حاصل این‌ها چه شد؛ خشونت و اقدامات تروریستی کار آمریکایی‌ها است؛ چرا هنوز بعد از ۲۰ سال آمریکا نمی‌گذارد این کشور پیشرفت کند.

,

این عالم اهل سنت ادامه داد: آمریکا از ملت متمدن افغانستان، تلی از خاک درست کرد؛ دنیا باید بداند آمریکا دلسوز هیچ ملتی نیست.

,

مولوی فقهی بیان کرد: امروز ۷۰ درصد رسانه‌ها دست صهیونیست‌ها است، چون می‌خواهند تمدن ما و افکار عمومی را تحت تاثیر اقداماتشان قرار دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و ایرانی زمانی شکل می‌گیرد که در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن خودمان را نبازیم؛ مجالس وحدت آفرین شیعه و سنی پشت دشمن را می‌شکند.

,

دشمن در جنگ هویت‌ها روی گسل‌های دینی سرمایه‌گذاری می‌کند

, دشمن در جنگ هویت‌ها روی گسل‌های دینی سرمایه‌گذاری می‌کند, دشمن در جنگ هویت‌ها روی گسل‌های دینی سرمایه‌گذاری می‌کند,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از اعمالی که مورد عنایت حق تعالی و رسولش قرار می‌گیرد، وحدت بین مسلمانان است.

,

امام جمعه سرخس افزود: خداوند با جماعت و وحدت است؛ شیعه و سنی با وحدت باید برای هم دعا کنند و این وحدت است که ما را به خدا می‌رساند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه به عقیده کارشناسان دفاعی یکی از جنگ‌ها، جنگ هویتی است، تصریح کرد: در جنگ هویت‌ها، دشمن روی گسل‌های دینی و قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و ماهیت این جنگ عقیده و مذهب است.

,

وی بیان کرد: در این جنگ دشمن مقدسات را نشانه می‌گیرد و کسانی که از ما هستند را فریب می‌دهد و برای ضربه زدن به اسلام ناب، سنی آمریکایی و شیعه لندنی باهم یکی می‌شوند.

,

امام جمعه سرخس گفت: جنگ امروز جنگ عقیدتی و رسانه‌ای است و سلاح شیعه و سنی باید یهود را نشانه بگیرد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز پرچمدار وحدت بین شیعه و سنی هستند، آن حلقومی که از آن ندای اختلاف بلند شود، حلقوم شیطانی است.

,

وی ادامه داد: ندای رسول خدا وحدت، وحدت، وحدت است و باید شیعه و سنی به این ندا لبیک بگوییم.

,

امام جمعه سرخس افزود: امروز شیعه و سنی به امثال سردار سلیمانی‌ها باید افتخار کنند؛ سردار سلیمانی از عالم اسلام بود و باید به او ببالیم.

,

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: مرزهای ساختگی بین شیعه و سنی را باید خراب کنیم و با تمام وجود طبق سفارش رسول خدا در کنار هم باشیم و بتوانیم سهمی درطنین انداز شدن پرچم اسلام که آمده در سرتاسر عالم به اهتزاز درآید، داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه