اخبار داغ

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج خبر داد؛

دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت برگزار می‌شود

دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت برگزار می‌شود
سرکه وت نجفی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره به صورت غیررقابتی و با توجه به شرایط کرونایی بدون حضور عمومی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج ضمن تبریک ماه ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم(ص) و فرا رسیدن هفته وحدت عنوان کرد: کردستان مهد هنرمندان در حوزه موسیقی خانقاهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

سرکه وت نجفی بیان کرد: با توجه به اینکه موسیقی خانقاهی در سنندج دارای ریشه کهن، تاریخی و هویتی است و این مهم در پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق یونسکو بسیار تاثیرگذار بوده این رویداد فرهنگی و هنری به عنوان یکی از اهداف شهر خلاق موسیقی و با لوگو و نشان یونسکو اعتبار جهانی خواهد داشت.

,

وی یادآور شد: سال گذشته نیز اولین جشنواره موسیقی خانقاهی با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

,

سرکه وت نجفی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت ماه ربیع الاول و هفته وحدت خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره به صورت غیررقابتی و با توجه به شرایط کرونایی بدون حضور عمومی برگزار خواهد شد.

,

نجفی اعلام کرد: از آنجاییکه جشنواره به صورت گروهی در گروه‌های 5 نفره تحت محوریت "مولودی خوانی" برگزار می شود از تمامی گروههای علاقمند به حضور در جشنواره دعوت می شود جهت ثبت نام برای حضور در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر با دو شماره 08733241570 یا 09189820460 تماس حاصل فرمایند.

, نجفی اعلام کرد: از آنجاییکه جشنواره به صورت گروهی در گروه‌های 5 نفره تحت محوریت "مولودی خوانی" برگزار می شود از تمامی گروههای علاقمند به حضور در جشنواره دعوت می شود جهت ثبت نام برای حضور در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر با دو شماره 08733241570 یا 09189820460 تماس حاصل فرمایند.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه