اخبار داغ

هنر مدیریت صنعتی در اوج تحریم‌ها؛

فولاد تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد

فولاد تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد
شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد این استان معرفی شد و به همین منظور در آیینی، مسئولان استانی تندیس نشان عالی استاندارد و لوح تقدیری به پاس این دستاورد به مدیر عامل شرکت فولاد تاراز اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مجید نظری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین که با حضور مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی، مدیر کارخانه و دستیار مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت فولاد تاراز در استان را در شرایط تحریم، شیوع کرونا و سایر تنگناهای اقتصادی ستودنی دانست و گفت: اینکه این واحد بر این مشکلات غلبه کرده و توانسته در جایگاه رفیعی قرار گیرد نشان از مدیریت شایسته و هنرمندانه این مجموعه دارد.

وی تصریح کرد: بی‌شک عملکرد مطابق استاندارد موضوع مهمی است که در این شرکت به خوبی رعایت شده و امید است همواره شاهد موفقیت‌های این شرکت باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه تولید و صنعت کار کردن بسیار سخت است و همدلی و هنر این است که در این فضا بتوان بهترین عملکرد را ارائه داد، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز نمونه عینی این همراهی و هم‌افزایی و عملکرد هنرمندانه است.

  نظری افزود: از دهه فجر سال 92 تا هفته دولت سال جاری 3 هزار و 500 طرح با اختصاص5 هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح شده که بسیاری از آن در حوزه صنعتی بوده است.

وی، شیوع کرونا، وقوع بیش از یک دهه خشکسالی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را از مهمترین چالش‌های استان در سالهای اخیر دانست و گفت: با این وجود تلاش شد تا با همدلی و هم‌افزایی بر بخش زیادی از این مشکلات غلبه کنیم تا چرخ تولید و اقتصاد استان بچرخد.

نظری از کاهش بیش از 2 درصدی نرخ بیکاری استان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ بیکاری استان در پایان سال 99 به عدد 15.2 درصد رسید که این شاخص در پایان تابستان امسال  به 13.4 درصد کاهش یافت.

وی خشکسالی و کمبود آب برای شهرک‌های صنعتی و شرب مردم را از دیگر چالش‌های موجود برشمرد و گفت: در حال حاضر 100 روستای استان به  مدت روزی چهار ساعت آبرسانی سیار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری، میزان همدلی و هم افزایی بین مردم و مسوولان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس همین همدلی در وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، استان با کمترین خسارت و مشکل روبرو بوده است.

حسین زاده با اشاره به شرایط سخت حاکم بر بازار گفت : محصولات تاراز در مدت بسیار کوتاه توانسته است به یک محصول برند تبدیل شود و جایگاه خودش را در بازار بدست آورد وی ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان سال آینده فاز اول توسعه شرکت تاراز به بهره برداری برسد .

 محمد رضا جعفرآقایی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ضمن تبریک هفته استاندارد  بیان کرد: از استراتژی های مهم  شرکت ، توجه به تولید محصولات با کیفیت در تراز استاندارهای جهانی و متمایز با سایر رقبا است که این مهم با پشتوانه پرسنل متخصص و پرتلاشمان و اعمال استانداردهای سختگیرانه محقق گردیده  و موجب شد تا محصول با کیفیتی روانه بازار گردد که رضایت مشتری و خوشنامی در بازار ورق گالوانیزه کشور را به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه