اخبار داغ

با حضور نایب رئیس و مشاور کمیته ملی المپیک

از برگزیدگان جشنواره گردشگری ورزشی تقدیر شد/ طاهریان: در زمان کوتاه، کارهای بسیار بزرگی انجام شده است

از برگزیدگان جشنواره گردشگری ورزشی تقدیر شد/ طاهریان: در زمان کوتاه، کارهای بسیار بزرگی انجام شده است
با حضور نایب رئیس و مشاور کمیته ملی المپیک از برگزیدگان جشنواره گردشگری ورزشی تقدیر شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان مسابقه گردشگری ورزشی، صبح امروز (سه‌شنبه - ۲۷ مهرماه) در سالن استاد ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور طاهره طاهریان نایب‌رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، سیدنصرالله سجادی مشاور عالی کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش، کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک با هم‌کاری کمیته ورزش کمیسیون ملی یونسکو، به جمع‌آوری و بررسی آثار گردشگری ورزشی در ٤ موضوع بهترین تصویر، بهترین کلیپ کوتاه، بهترین پروژه و بهترین اجرا پرداختند که طی این نشست از برترین‌های هر عرصه تقدیر به عمل آمد.

,

در مبحث بهترین تصویر با موضوع گردش‌گری ورزشی؛ آرزو هوش‌یاری و مهران صادری، در مبحث بهترین کلیپ کوتاه با موضوع گردش‌گری؛ کیانا میرحقانی، داوود شیرخانی، عبدالله فتاحی و فرزاد هوشی‌دری، در مبحث بهترین پیشنهاد برای توسعه گردش‌گری ورزشی؛ مجدالدین مستعان، در مبحث بهترین پروژه اجرایی با موضوع گردش‌گری ورزشی؛ سهند عقرایی و اکرم‌السادات حسینی و در مبحث موقعیت گنج پنهان گردش‌گری ورزشی؛ داوود بیات و مریم چیت‌ساز به‌عنوان برترین‌ها معرفی شدند که از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

,

طاهره طاهریان نایب‌رئیس بانوان کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار داشت: در زمانی بسیار کوتاه، کارهای بسیار بزرگی توسط کمیسیون گردش‌گری ورزشی رخ داده. ۱۸ کمیسیون مشاوره‌ای مختلف در کمیته ملی المپیک فعالیت می‌کنند که ۲۱۰ عضو را بدون بار اضافی مالی در خود جای داده‌اند. یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها را در کمیسیون گردش‌گری ورزشی دیدیم که توانستند اثرات خوبی از خود برجای بگذارند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه