اخبار داغ

نداشتن سرپناه مناسب، مهمترین مشکلات روستائیان کردستان؛

دست‌هایی که به یاری محرومان آمده است/ ساخت ۱۲۰ واحد مسکن توسط سپاه کردستان نقطه عطفی برای خانه‌دار شدن محرومین

دست‌هایی که به یاری محرومان آمده است/ ساخت ۱۲۰ واحد مسکن توسط سپاه کردستان نقطه عطفی برای خانه‌دار شدن محرومین
یکی از نیازهای مهم کشور رفع محرومیت از مناطق محروم کشور است که بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس در سال جاری با ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی محرومین قدمی محکم در راستای محرومیت زدایی در این خطه برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در بیانیه گام دوم انقلاب بود که رهبر معظم معظم انقلاب از برقراری عدالت به عنوان هدف اولیه بعثت های الهی یاد کردند، ایشان به طور وضوح خواستار رفع محرومیت ها در جمهوری اسلامی ایران شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, .,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه ذاتی‌اش دفاع و حراست از انقلاب اسلامی در همه‌ی حوزه‌هاست، از سال‌ها پیش گام در این عرصه‌ای نهاده که تاکنون دولت‌ها، وزرا و سازمان‌های زیادی پای در آن عرصه گذاشته بودند اما اکثر این نهادها در تحقق هدف بزرگی که نشانه رفته بودند، یا ناکام بوده و یا کار زیادی نتوانستند از پیش ببردند.

,

سپاه و بسیج سازندگی از ارگان‌هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم بوده است، روزی در میدان نبرد هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز هم در کنار محرومین به یاری آنها شتافته است.

,

یکی از نیازهای مهم کشور رفع محرومیت از مناطق محروم کشور است که بسیج سازندگی بیجار در طی چند سال گذشته به صورت ویژه آستین همت بالا زده و در این راستا اقدامات درخشانی در کارنامه خود ثبت کرده است.

,

, ,

از مهمترین مشکلات روستائیان کردستان نداشتن سرپناه مناسب است

, از مهمترین مشکلات روستائیان کردستان نداشتن سرپناه مناسب است, از مهمترین مشکلات روستائیان کردستان نداشتن سرپناه مناسب است,

یکی از مهمترین مشکلات روستانشینان شهرستان بیجار نداشتن سرپناه مناسب است که این معضل در روستاهای محروم بشتر نمود پیدا می کند.

,

بعد از 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به مدد مسئولانی که زندگی اشرافی دیده هایشان را کم نور کرده، هستند افرادی در روستاهای بیجار که از نداشتن یک سرپناه خوب رنج می برند.

,

در طی چند سال گذشته که مردم از بی تدبیری دولت به ستوه آمده بودند و محرومان جامعه بیشترین قشر ضرر دیده شدند، چشم امیدشان به طرح های محرومیت زدایی در مناطق روستایی بیجار است.

,

یکی از نیازهای مهم کشور رفع محرومیت از مناطق محروم کشور است که بسیج سازندگی بیجار در طی چند سال گذشته به صورت ویژه آستین همت بالا زده و در این راستا اقدامات درخشانی در کارنامه خود ثبت کرده است.

,

, ,

ساخت یک هزار واحد مسکونی محرومین در کردستان توسط سپاه بیت المقدس

, ساخت یک هزار واحد مسکونی محرومین در کردستان توسط سپاه بیت المقدس, ساخت یک هزار واحد مسکونی محرومین در کردستان توسط سپاه بیت المقدس,

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، حسن توجه رهبر انقلاب و خادمان در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این اتفاق مهم رخ داد و در دو سال گذشته بالغ بر 500 واحد مسکن محرومین در دستور کار استان قرار گرفت که طبق برنامه تعدادی از آن محقق و مابقی در طول امسال به بهره برداری می رسد.

,

وی گفت: در خرداد ماه احداث 120 واحد مسکن محرومین از یکهزار واحد را در دارغیاث شهرستان بیجار آغاز نمودیم و امیدواریم روزی برسد هیچ محرومی در استان کردستان نداشته باشیم.

,

, ,

سهم شهرستان بیجار از 150 واحد مسکونی محرومین 15 واحد است

, سهم شهرستان بیجار از 150 واحد مسکونی محرومین 15 واحد است, سهم شهرستان بیجار از 150 واحد مسکونی محرومین 15 واحد است,

سید مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: بسیج سازندگی بیجار در طی چند سال گذشته به صورت ویژه در حوزه محرومیت زدایی وارد کار شده و تا کنون اقدامات ویژه و خوبی انجام داده است.

,

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای کشور رفع محرومیت است که بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت زدایی و فقر در مناطق محروم است.

,

فرمانده سپاه بیجار گفت: به همت بسیج سازندگی و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بیجار کار آغاز ساخت 15 واحد مسکن محرومین در روستاهای از خرداد ماه در بیجار آغاز شد.

,

وی عنوان کرد: برای ساخت این منازل 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تحویل صاحبان آنها شود.

,

میرآقایی تصریح کرد: بسیج سازندگی یک الگوی موفق برای سایر دستگاه ها است و اگر بخش های مختلف از این الگو و کارآمدی به خوبی استفاده کنند شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه