اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان مطرح کرد؛

جزئیات جلسه نمایندگان آذربایجان شرقی با استاندار/ برپایی جلسه با رئیس‌جمهور برای حل مشکلات کلان

جزئیات جلسه نمایندگان آذربایجان شرقی با استاندار/ برپایی جلسه با رئیس‌جمهور برای حل مشکلات کلان
فرهنگی با اشاره به جزئیات جلسه نمایندگان با استاندار گفت: احتمالا اواخر هفته این جلسه‌ای با آقای رئیسی برگزار شود تا موضوعاتی که در سطح ریاست جمهوری است در آن جلسه مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگوی خبری شبکه سهند در خصوص جلسه مجمع نمایندگان با استاندار جدید اظهار داشت: بعد از قطعی شدن انتخاب آقای خرّم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی هماهنگ شدیم و امروز هم جلسه مجمع نمایندگان در استان گذاشتیم که جلسه پرباری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در این جلسه مسائل مختلف استان هم از طرف نمایندگان و هم از طرف استاندار بررسی شد و مسائلی مانند بحث معدن، حوزه مربوط به مدیریت بخش‌های مختلف و تعیین و تکلیف آن و در نظر گرفتن شایسته سالاری،ضرورت تفویض اختیار به فرمانداران استان مطرح شد.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید: همچنین مسائل ورزشی مهم استان، مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات و پروژه‌های مهم استان و تقویت آن، ضرورت اعتماد به مدیران بومی، موضوع انتقال آب از ارس هم مطرح شد.

,

وی با بیان اینکه هماهنگی برای برپایی جلسه نمایندگان، استاندار و رئیس جمهور انجام شده است، گفت: احتمالا اواخر هفته این جلسه برگزار شود تا موضوعاتی که در سطح ریاست جمهوری است در آن جلسه مطرح شود.

,

فرهنگی با اشاره به اینکه استاندار مطالب نمایندگان را تایید کرد، عنوان کرد: آقای خرّم تاکید کردند که در یک دولت مردمی‌قرار داریم و لازم است که فرآیندها تسریع شود و از نقطه قوا هماهنگی بین نمایندگان و استاندار استفاده حداکثری شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: عموم بحث‌ها هم بحث همگرایی و هم افزایی بیشتر برای توسعه استان بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه