اخبار داغ

رئیس دانشگاه استان:

۶۳درصد دانشجویان لرستان واکسن کرونا را دریافت کردند

۶۳درصد دانشجویان لرستان واکسن کرونا را دریافت کردند
عزیزی گفت: بیش از ۶۳ درصد دانشجویان لرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به ضرورت واکسینه شدن افراد در برابر ویروس کرونا، واکسیناسیون قشر دانشجویان از چندی پیش آغاز شد که خوشبختانه هر روز روند تزریق واکسیناسیون تسریع یافته و افراد بیشتری این واکسن را دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: طبق آمارها تاکنون بین ۶۳ تا ۶۷ درصد دانشجویان استان لرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند اما درصد واکسیناسیون در بین کارکنان دانشگاه ها حدود ۷۰ درصد است.

,

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: برگزاری کلاسها به صورت حضوری و غیر حضوری به شورای مدیریت آموزش عالی استان محول شده که بنا است آخرین آمار از واکسیناسیون دانشجویان و هیات های علمی مشخص گردد و طبق آن برنامه ریزی صورت گیرد.

,

عزیزی عنوان کرد: در همین راستا دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فرآیند کار پژوهشی آنها آغاز شده با رعایت دستوالعمل های بهداشتی می توانند به صورت حضوری در دانشگاه حاضر شوند و این دانشجویان نیز با دارا بودن کارت دیجیتال واکسیناسیون می توانند در کلاسها شرکت کنند.

,

وی گفت: دروس تئوری به صورت غیر حضوری و دروس عملی با رعایت تمامی نکات بهداشتی و به صورت گروه بندی به صورت حضوری خواهد بود.

,

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی در استان وجود دارد که برای حضور این دانشجویان دستورالعمل های بهداشتی به دقت رعایت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه