اخبار داغ

مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی البرز:

نمایشگاه پاییزه آثار هنری در البرز برگزار می‌شود/ رویدادی برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی آسیب‌دیده ناشی از کرونا

نمایشگاه پاییزه آثار هنری در البرز برگزار می‌شود/ رویدادی برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی آسیب‌دیده ناشی از کرونا
لیلا یحیی بیگی گفت: نمایشگاه پاییزه آثار هنری با عنوان "سرای آفرینش" برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا، در آبان ماه در البرز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نمایشگاه پاییزه آثار هنری با عنوان "سرای آفرینش" برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا، در آبان ماه در البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد: با گسترش و تقویت روند واکسیناسیون شهروندان، شاهد کاهش خسارت های جانی، مالی و نیز بهبود وضعیت کرونایی در سطح کشور و استان هستیم و اکنون گشایش های مختلفی نیز در عرصه های فرهنگی و هنری در کاهش محدویت های کرونایی در البرز صورت گرفته است.

این مسئول افزود: هنرمندان بسیاری به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی کسب و کار متضرر شده اند و این نمایشگاه در جهت حمایت از آنها است.

بیگی گفت: هنرمندان علاقمند برای شرکت در این نمایشگاه می توانند به معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه و یا با شماره ۳۲۵۶۳۱۳۴ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: البرز بعد از پایتخت بالاترین رتبه هنرهای تجسمی را در کشور دارد و هنرمندان در این روزهای کرونایی آثار بسیاری را تولید کرده اند که این نمایشگاه برای حمایت از آثار و رونق کسب و کار آنها برگزار می شود.

بیگی در خاتمه خاطرنشان کرد: نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۳۰ آبان ماه در محل سالن نمایشگاه های فرهنگی و هنری واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه