اخبار داغ

برگزاری اولین همایش حقوقی یگان های قرارگاه منطقه ای حضرت سید الشهدا/ معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه: بیش از ۹۴ نشریه حقوقی دادرس تهیه و توزیع شده است

برگزاری اولین همایش حقوقی یگان های قرارگاه منطقه ای حضرت سید الشهدا/ معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه: بیش از ۹۴ نشریه حقوقی دادرس تهیه و توزیع شده است
معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه گفت: اصرار داریم که پیشگیری در دستور کار قرار گیرد؛ امروز بچه های آموزش دیده حقوقی و قضایی ما امروز بحث پیشگیری را خوب رعایت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اولین همایش حقوقی و قضائی در سطح یگان های حوزه سرزمینی قرارگاه منطقه ای حضرت سید الشهدا در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد برگزار شد؛ این همایش با حضور فرماندهان یگان ها، مسئولان حقوقی، نیروی انسانی،  بازرسی و قضایی در سطح استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار اکبر ضرغامی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همایش یگان های حقوقی و قضایی در سپاه حضرت سید الشهدا را داشتیم که این همایش برای اولین بار  به صورت تجمیع یگان های تحت امر قرارگاه حضرت سید الشهدا اصفهان بود.

,

معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه در مورد هدف برگزاری این همایش گفت: این همایش با هدف بیان حقوق مبتلابه، آگاهی رسانی در قوانین و مقررات، مسائل حقوقی، مسائل حق الناس و حقوق بیت المال را در قالب قوانین جاری و قالب بر کشور در محاکم قضایی و شبه قضایی بوده و دوستان را برای ماموریت ها آماده کنیم.

,

وی افزود: امروز بخشی از همایش برگزار شد که بنده در بخش از همایش ساختار قضاوتی ایران، مباحث حقوق مبتلابه و مباحثی که در حد ضرورت بود و در این بحث کوتاه قابل بیان بود، بیان کردیم.

,

ضرغامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان برای پیشگیری از جرم عنوان کرد: اصرار داریم که پیشگیری در دستور کار قرار گیرد؛ امروز بچه های آموزش دیده حقوقی و قضایی ما امروز بحث پیشگیری را خوب رعایت می کنند.

,

اکبر ضرغامی ادامه داد: اقدامی که در نیروی زمینی سپاه و در بحث پیشگیری انجام دادیم بیش از 94نشریه حقوقی دادرس را تهیه و در سطح نیروهای مسلح توزیع کردیم که این نشریه ها در سطح کشور به عنوان یک نشریه برتر مورد استقبال هزاران نفر از کادر پرسنل و بسیجی واقعی شد.

,

معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه بیان کرد: این نشریه ها جرائم را تشریح و تبین کرده و موارد قانونی هر جرم را بیان کرده است و داستان هایی که شاید برای شما اتفاق بیفتاد در این نشریه ها امده که  بسیار آموزنده است.

,

ضرغامی گفت: با رویکرد پیشگیری و آموزش نیروها و امکانتمان را بسیج کنیم که بیاییم یک جرم را تجزیه و تحلیل کنیم و آگاهی به کارکنان و مردم بدهیم که همه در بحث پیشگیری گام بردارند و بتوانیم به نقطه ای برسیم که هرگز شاهد یک جرم در نیروهای مسلح  نباشیم.

,

وی گفت: امروز قرار شد 96 شماره نشریه حقوقی در اختیار کارکان به صورت متمرکز خود قرار دادیم و تقریبا می توانیم بگوییم آنچه که قانون گذار پیش بینی کرده در بحث مباحث حقوقی و حقوق متلابه و روزانه را در این نشریه ها آورده و در اختیار قرار دادیم و امروز هم تشریحات خوبی داشتیم.

,

اکبر ضرغامی گفت: کتابی در خصوص ساختار قضاوتی ایران و پرسش و پاسخ های مبتلابه بچه های نظامی نوشته شده است و این کتاب خاص نیروهای مسلح نوشته شده است.

,

معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه گفت: در بحث های اموزشی از دادستان و حقوق دان ها نیز برای این همایش دعوت شده که مطالبی متناسب با همایش را بیان می کنند و مباحث آموزشی در دستور کار قرار دارد.

,

وی گفت: تقریبا هر دو هفته یکبار به صورت ویدئو کنفرانس و با دعوت از مسئولان تراز اول حقوقی این همایش با حضور تمام یگان ها برگزار و آموزش داده می شود؛ در پیشگیری نیروهای ما هم در سطح یگانی و هم در سطح مرکزیت دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه