اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد؛

راه‌اندازی نخستین پردیس علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور

راه‌اندازی نخستین پردیس علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور
نجفی نژاد گفت: تا پایان سال نخستین پردیس علم و فناوری و تخصصی در بین دانشگاه‌های کشور را در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان راه‌اندزی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجفی نژاد در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: امروز مراسم ۶۵ سالگی دانشگاه را برگزار کردیم که همزمان با این برنامه موزه تاریخ دانشگاه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حاشیه این مراسم همچنین از کتاب تاریخ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رونمایی شد.

,

نجفی نژاد به تربیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در زمانی که این دانشگاه تشکیل شد بسیاری از اساتید از خارج از کشور در این دانشگاه حضور داشتند ولی امروز شاهد آن هستیم که فارغ التحصیلان این دانشگاه در بهترین دانشگاه های دنیا به عنوان اساتید تدریس می کنند.

,

وی افزود: در سال های اخیر دانشگاه مرکز پرورش نیروی انسانی دانشجویان خارج از کشور شده و کشورهای همسایه دانشجویان زیادی را به این مرکز اعزام کردند و علاوه بر این فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشگاه در دهه های اخیر رشد قابل توجه ای داشته است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: در سال های اخیر فعالیت های کارآفرینی نیز در فعالیت های دانشگاه بوده که در این زمینه نیز رشد داشتیم و ز سال ۹۲ تا سالجاری ۱۵ شرکت دانش بنیان در دانشگاه تشکیل شده و ۹۰ هسته و شرکت پژوهشی در دانشگاه فعالیت می کنند.

,

نجفی نژاد به ارتباط بین دانشگاه و صنعت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پایلوت پلنت صنایع غذایی در مجتمع آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه راه اندازی شده است که به زودی رسما افتتاح می شود.

,

وی افزود: تا پایان سال نخستین پردیس علم و فناوری و تخصصی در بین دانشگاه های کشور را راه اندزی می کنیم که هدف آن حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان است. 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه