اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبرداد؛

افتتاح ۱۷۵ خانه ورزش روستایی در گلستان/ حل مشکلات جوانان نیاز به هم‌افزایی تمام ارگان‌ها دارد

افتتاح ۱۷۵ خانه ورزش روستایی در گلستان/ حل مشکلات جوانان نیاز به هم‌افزایی تمام ارگان‌ها دارد
برزمینی گفت: برای احداث خانه های ورزش روستایی در روستاهایی که دهیاری‌ها 100 متر فضای پوشیده در اختیار ما قرار دهند مشکلی نداریم و تاکنون نیز ۱۷۵ خانه ورزش روستایی در گلستان افتتاح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمعلی برزمینی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: المپیاد کشوری ورزش بنا بود در سال گذشته برگزار شود که در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد اما با برنامه‌ریزی وزارت ورزش بنا شده این المپیاد در بهمن ماه برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه این المپیاد در ۲۳ رشته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در هفته آینده جلسه تخصصی با روسای هیئت های ورزشی داریم تا برنامه های خود را اعلام کنند و برای حضور در بخش پسران و دختران برنامه ریزی کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به احتمال برگزاری المپیاد استانی قبل از المپیاد کشوری افزود: با برگزاری این مسابقات و استعدادیابی می توانیم حضور بهتری را در این مسابقات داشته باشیم و بنا داریم در رشته هایی که امید به مدال آوری داریثم میزبانی را بر عهده بگیریم.
,
 
,
برزمینی با اشاره به حضور شش ورزکار گلستانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو اذعان کرد: در زمان اعزام و بازگشت آن ها به مسابقات با حضور روسای فدراسیون و استاندار از قهرمانان حاضر در مسابقات تجلیل کردیم.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ ملی پوش در رشته‌های مختلف داریم، تصریح کرد: هفته گذشته در دوومیدانی نونهالان میزبان بودیم که در بانوان نایب قهرمان شدیم و در نونهالان مقام اول کشور را کسب کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: اولین لیگ تندرستی در سال گذشته برگزار شد و توانستیم با همراهی نهادهای مختلف رتبه هفتم کشور شدیم ضمن اینکه در دو شهرستان جزو ۲۵ شهرستان برتر کشور شدیم.
,
 
,
برزمینی متذکرشد: دومین لیگ تندرستی از ۲۵ مهرماه به مدت ۷ هفته برگزار می شود که جلسات را برگزار می کنیم و نفرات برتری که در لیگ شرکت می کنند هر هفته تجلیل می شوند.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به برگزاری ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی عنوان کرد: در حوزه جوانان نیاز است تا همه شهرستان ها در موضوع ستاد ساماندهی امور جوانان ورود پیدا کنند چرا که به تنهایی نمی توانیم تمام نیازهای جوانان را پیگیری کنیم تا بتوانیم قسمتی از مشکلات جوانان را حل کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در پروژه های عمرانی ۱۰۰ پروژه نیمه تمام داریم که سال گذشته دو پروژه بزرگ را توانستیم به اتمام برسانیم ضمن اینکه امسال تخصیص های خوبی گرفتیم و بنا داریم پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در هر شهرستان یک پروژه را به نتیجه برسانیم.
,
 
,
برزمینی گفت: برای احداث خانه های ورزش روستایی در روستاهایی که دهیاری ها ۱۰۰ متر فضای پوشیده در اختیار ما قرار دهند مشکلی نداریم و تاکنون نیز ۱۷۵ خانه ورزش روستایی در گلستان افتتاح شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه